حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه سرا در حاشیه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان مرکزی اوقاف، این مسابقات در رشته‎های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم، اذان و در رده سنی بالای ۱۸ سال در دو بخش برادران و خواهران برگزار شده است.

عزیز خادم شریف با اشاره به اینکه آزمون سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در بقعه متبرکه آقا سید سلیمان و سید حمزه روستای نفوت برگزارشده است افزود : این مسابقات که با حضور ۱۰۰ نفر از برادران و خواهران در رشته های قرائت، ترتیل و اذان ، حفظ که شامل جز۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل در مرحله شهرستانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف نهاد رسمی برگزاری مسابقات قرآنی کشور بوده و این مسابقات را از مرحله شهرستانی تا بین‌المللی برگزار می کند، ادامه داد: برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافته و منتخبان مرحله استانی نیز با شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی می توانند به درجات عالی این طرح راه پیدا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه سرا ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و همچنین آشنایی و انس هرچه بیشتر نسل جوان با قرآن کریم را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد.

خادم شریف برگزاری مسابقات قرآنی را از اهداف و برنامه های اداره اوقاف برشمرد و اظهار داشت: برگزاری این گونه مسابقات باعث انس بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن کریم، آشنایی با مبانی قرآنی و در نهایت روی آوردن سبک زندگی بر مبنای قرآن در جامعه می شود.

وی افزود: جمع و گردهمایی این جوانان قرآنی می‌تواند زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد وحدت، هم‌دلی، تعامل و همکاری مثبت را فراهم کند.




http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی