حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت الاسلام اسماعیل پوررضا شامگاه سه شنبه در مراسم یادواره ۲۱ شهید روستاهای ازگم، خرفکل، سنگجوب و پیشخان شهرستان صومعه سرا جایگاه شهدا را در نزد خداوند بسیار رفیع برشمرد و اظهار کرد: هر کسی که تاریخ دفاع مقدس را درک کند خود را در مقابل خانواده های شهدا مسئول می داند.

وی بر انتقال حقایق دفاع مقدس به اساتید و دانشجویان تاکید کرد و افزود: انتقال حقایق جان فشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از رسالت های دانشگاه است.

حجت الاسلام پوررضا با اشاره به جنگ تحمیلی و دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ ایران و عراق را جنگ ملت ها ندانست و یادآور شد: جنگ ما با حزب بعث و رهبر آن بود.

امام جمعه موقت رشت ادامه داد: ایمان به خدا، ائمه اطهار، اسلام و معنویت دلیل پیروزی ما در دفاع مقدس بود و اگر نتوانیم از این انقلاب و دفاع مقدس نگهداری کنیم به وظیفه خود نسبت به شهدا عمل نکرده ایم.

وی تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی باید با وقایع قبل از انقلاب اسلامی نیز آشنا شوند.

حجت الاسلام پوررضا افزود: نگرانی افرادی که درد انقلاب، دین و معنویت دارند عدم آشنایی جوانان با تاریخ دفاع مقدس است.

امام جمعه موقت رشت تأکید کرد: یکی از راهکارهای که می توانیم جوانان را با تاریخ دفاع مقدس آشنا کنیم برگزاری یادواره های شهدا است.

وی ادامه داد: ایمان به خدا، ائمه اطهار، اسلام و معنویت دلیل پیروزی ما در دفاع مقدس بود و اگر نتوانیم از این انقلاب و دفاع مقدس نگهداری کنیم به وظیفه خود نسبت به شهدا عمل نکرده ایم.

مدیرکل دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا های کشور اقتدار و عظمت ایران اسلامی در وطل این سال ها را دلیل مذاکره آمریکا و غرب با ایران دانست و افزود: آمریکا و متحدانش از همه روش ها برای نابودی جمهوری اسلامی استفاده کرده و شکست خوردند.

وی با اشاره به گفته مقام معظم رهبری در زمینه مذاکرات، خاطرنشان کرد: نباید از موفقیت بدست آمده زود خوشحال شویم بلکه باید مراقب باشیم تا طرف مقابل از فرصت بدست آمده سوءاستفاده نکند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی