حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

پخت 14 دیگ آش رشته در مسجد جامع صومعه‌سرا

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ


حجت‌الاسلام سیدغفور فاضلی، امام جماعت مسجد جامع صومعه‌سرا با تبریک عید ولایت و امامت اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خم، 14 دیگ آش رشته در این مسجد پخت و بین مردم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه عید غدیر را باید به طرق مختلف گرامی داشت، افزود: یکی از روش‌های گرامیداشت عیدغدیرخم اطعام مردم است که ذائقه آنها شیرین می‌شود.

امام جماعت مسجد جامع صومعه‌سرا با بیان اینکه هر ساله به صورت جزئی در داخل مسجد غذا پخت و مردم اطعام می‌شدند، گفت: امسال برای اینکه عید غدیر در این مسجد نمود بیشتری پیدا کند اقدام به پخت آش رشته به صورت فراگیرتر کردیم تا مردم بیشتری از این مراسم بهره ببرند.

حجت‌الاسلام فاضلی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر مردم جامعه ما تشیع هستند با شیوه‌های مختلف اعم از برگزاری جشن‌ها، سخنرانی‌ها و مسابقات می‌توانیم غدیر را در بین مردم و به خصوص جوانان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه اساس نظام ما بر پایه ولایت است، خاطرنشان کرد: خداوند به گونه‌ای طراحی کرده که غدیر قبل از ماه محرم اتفاق می‌افتد یعنی اگر مردم قدر و ارزش غدیر را می‌دانستند دیگر واقعه عاشورا پیش نمی‌آمد.

امام جماعت مسجد جامع صومعه‌سرا با بیان اینکه واقعه غدیر به درستی برای مردم تبیین نشد و نتوانستند این روز را درک کنند و حادثه کربلا پیش آمد، اظهار کرد: در انقلاب‌ها هم اینگونه است و تا زمانی که مردم قدر رهبر و ولایت را داشته باشند هیچ مشکلی برای کشور ایجاد نمی‌شود.

حجت‌الاسلام فاضلی افزود: با برگزاری اعیاد، جشن‌ها و مراسمات مختلف بین مردم همدلی و وحدت بیشتری ایجاد می‌شود و در راستای پیروی از ولایت و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های بیشتری برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه به مناسبت عید غدیر، در مسجد جامع به مدت سه شب متوالی جشن بزرگ عید غدیر برگزار می‌شود، گفت: سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز به اسمای امیرالمومنین(علیه‌السلام) از جمله برنامه‌های این مراسم است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی