حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری در آیین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران بسیجی گفت: این اردوی فرهنگی با هدف آشنا سازی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، محل عملیات و آرمان های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ دانش‌اموز دختر از صومعه سرا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شمالغرب کشور اعزام شدند، افزود: این دانش آموزان به مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی یادمان‌های شهدای مرصاد، منطقه عملیاتی ثارالله در قصر شیرین، ابوذر، سرپل ذهاب و یادمان شهدای بازی دراز بازدید به عمل می‌آورند.



فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: همچنین در این مناطق برای بازبینی هشت سال دفاع مقدس و آشنایی بیشتر دانش آموزان با آن روزها، رزمایش افلاکیان برگزار می شود.

عاشوری تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی نقش موثری در انتقال حقایق و ارزش‌های دفاع مقدس دارد.

وی خاطرنتشان کرد: شرکت دانش آموزان در این گونه برنامه ها و اردوهای فرهنگی سبب می شود آنها با روحیات انقلابی و جهادی شهدا آشنا شده و پس از بازگشت به محل زندگی خود این روحیات را در بین دوستان و آشنایان خود ترویج دهند.

واران نیوز



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی