حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حمید سالاری، با اشاره به مشارکت‌های مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در بخش صدقات اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۷۵۰ریال صدقات در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه صدقه در رفع حاجت نیازمندان تحت پوشش این مرکز نقش بسزایی دارد، افزود:  با درآمد حاصل از آن در زمینه خدمات فرهنگی، درمانی، معیشتی و سایر مسائل بر اساس اولویت بندی و تشخیص نیاز خدمات متونعی به مددجویان تحت پوشش صومعه‌سرا ارائه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه تمام کمک‌های مردمی در جشن‌ها و مراسمات خاص و طرح اکرام ایتام به سرعت در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می گیرد، گفت: رفع فقر و ارتقاء سطح اقتصادی و معیشتی افراد کم بضاعت، نیازمند مشارکت بیشتر مردم نیکوکار در طرح‌های خداپسندانه است.
سالاری با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار شهرستان درسایر بخش‌ها هم به مددجویان این نهاد کمک می‌کنند، تصریح کرد: مردم در زمینه کمک به مردم یمن و فلسطین، زکات فطریه، اکرام ایتام، طرح محسنین و … با کمیته امداد مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال در قالب طرح‌های مذکور نیکوکاران و خیران صومعه‌سرا بالغ بر یک میلیارد تومان به کمیته امداد صومعه سرا مساعدت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه در اسلام تاکید ویژه‌ای جهت کمک به هم نوع شده است، اظهار کرد: این نهاد با ضعیف ترین اقشار جامعه در ارتباط است و این توفیق نصیب هر کسی نمی شود ورسالت کمیته امداد پیامبر گونه و نشات گرفته ازمشی ائمه اطهار است  و کمک به مستعمندان صدقه جاریه تلقی می گردد.

واران نیوز



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی