حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


رضا سلیمی رئیس جمعیت هلال احمر صومعه سرا پیش از ظهر دوشنبه و در حاشیه برگزاری طرح «دست های مهربان» که با مشارکت ۱۱ مهدکودک و پیش دبستانی شهرستان صومعه سرا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح «دست های مهربان» بیش از ۲۲۰ کودک از مهدکودک های سطح شهرستان و اعضای کانون های غنچه های هلال احمر حضور داشتند.

رضا سلیمی افزود: این طرح با همکاری اداره بهزیستی و مهدکودک سطح شهرستان و با هدف کمک به کودکان مناطق محروم برنامه ریزی شده تا از این طریق به کودکانی که نسبت به سایر کودکان از اسباب بازی های کمتری برخوردار هستند، اسباب بازی هدیه داده شود.

وی با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان به مناسبت هفته ملی کودک گفت: مانور آشنایی با پناهگیری در مهدکودک ها، راهپیمایی اعلام تنفر از رژیم های کودک کش اسرائیل و آل سعود و مسابقه نقاشی از جمله برنامه هایی است که همزمان با هفته کودک در شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

به گفته این مسئول اسباب بازی های جمع آوری شده از این کودکان به کودکان بی بضاعت در مناطق محروم شهری و روستایی شهرستان صومعه سرا هدیه داده می شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی