حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

صومعه‌سرا دارای پتانسیل بالای فرهنگی و ورزشی است

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ب.ظ

حمیدرضا خصوصی، نماینده مردم صومعه‌ سرا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز(17 اردیبهشت) در حاشیه افتتاح جام بین المللی شطرنج ابریشم گیلان، سرداران و 500 شهید صومعه‌سرا در تالار مهرگان ضیابر اظهار کرد: کارهای بزرگ در میدانی که مردمی بزرگ دارد انجام می‌شود و این جز سرنوشت هر جامعه‌ای است.
وی با بیان اینکه صومعه‌سرا مردمی با سابقه، اهل علم و دانش، مبارز و ... ازتاریخ گذشته تا به امروز دارد، افزود: این شهرستان در حمله مغول با ارتباطات دیپلماسی و توانمندی سیاسی مانع حمله فیزیکی مغول به این دیار شد و اوج فرهنگ دیپلماسی این شهرستان درجمهوری اسلامی در دوران گذشته بوده است.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان دارای پتانسیل بالای فرهنگی و ورزشی است، گفت: امروز سرافراز به برگزاری مسابقات جهانی شطرنجیم که امید است به مهمانان خارجی و داخلی خوش بگذرد و از همه افرادی که موجبات را فراهم کردند که این مسابقات در صومعه‌سرا برگزار شود تشکر می کنم.
خصوصی با بیان اینکه شطرنج ورزش تعامل و تفکر و هماوردی جانانه در برابر هم با اوج محبت صورت می‌گیرد، تصریح کرد: میدان شطرنج میدان تفکر و تقابل و تعامل است که در آن اندیشه، قدرت‌نمایی و هماهنگی برای رسیدن بر قله‌های پیروزی را شاهد هستیم.
در ادامه حسن آقاجانی، شهردار صومعه‌سرا ضمن خوشامدگویی به همه مهمانان خارجی و داخلی به شهر صومعه‌ سرا اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی همه همکاران در کمیته استقبال و برگزاری از این مراسم، این بوده که لحظاتی شیرین و خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه امیواریم برگزاری این مسابقات نقش بسزایی در ارتقا رتبه ورزشی و فرهنگی شهر صومعه‌سرا داشته باشد، اظهار کرد: کمیته استقبال برگزاری مسابقات شطرنج از تمامی پتانسیل‌های درونی شهرستان و بهره‌مندی از سرمایه‌های اجتماعی و منابع انسانی در روند توسعه و بهسازی زیرساخت‌ها و رشدافراد مستعد در برگزاری هر چه بهتر این مراسم استفاده کرده است.
شهردار صومعه‌سرا افزود: ضمن تشکر از مهمان‌های خارجی شرکت کننده در این تورنمنت بین‌المللی انتظار دارم حضور آنها در این شهر تکرار دیدارهای دوباره در آینده را به همراه داشته باشدو صومعه‌سرا به عنوان یک شهر خاطره‌انگیز و جاوید در ذهن داشته و هیچگاه فراموشش نکنند.

 وی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای مناطق زیبا و بکر است، گفت: تالاب صومعه‌سرا، حیات وحش سلکه، سیاه درویشان، سرخان کل و پناهگاه پرندگانی زیبا و کمیاب جز مناطق دیدنی این شهرستان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی