حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عظیم‌ترین و بی بدیل‌ترین اجتماع مادران و شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم‌الحرام در صومعه‌سرا همزمان با سراسر ایران و جهان برگزار شد.

اجتماع مادران و شیرخوارگان حسینی که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام برگزار می‌شود٬ روایتگر حادثه عاشورا و داستان حضرت علی‌اصغر علیه السلام با حضور مادران و نوزادان سبزپوش است.

مردم صومعه‌سرا که روز نخست از ماه محرم را با حضور در امامزادگان با فریادهای لبیک یا حسین آغاز کرده بودند در اولین جمعه این  ماه  حضور چشم‌گیری در مراسم شیرخوارگان حسینی داشتند.

در این مراسم مادران به یاد مظلومیت علی اصغر علیه‌السلام طفل 6 ماهه کربلا کودکان را به آغوش کشیده و نوای لالایی سر دادند.

همچنین در این مراسم مادران با قلب هایی محزون حاجت خود را از خدا طلب و ارادت خود را به امام حسین علیه‌السلام و 72 تن از یاران باوفای آن امام مظلوم به خصوص طفل شش ماهه حضرت ابا عبدالله حسین علیه السلام نشان دادند و با تصور صحنه شهادت طفل بی گناه آن امام درد کشیده با تیر سه شعبه 'حرمله' اشک ماتم می‌ریختند.

همایش شیرخوارگان حسینی به منظور تربیت نسل مکتبی و حسینی هر ساله در سراسر کشور و جهان با حضور مادران و فرزندانشان با شکوه هر چه تمامتر برگزار می‌شود.

در این همایش مادران با توسل به شش ماهه امام حسین علیه السلام و خداوند سعادت خود و فرزندانشان را طلب کردند و اشک ماتم از دیدگان فرو ریختند.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در 5 امامزاده شاخص شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی