حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا اظهار کرد: رزمایش یک روزه گردان های الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه جمعی از خواهران بسیجی در این رزمایش شرکت کردند، افزود: فراخوان ۸ ساعته خواهران بسیجی عضوگردان های الزهراء (سلام‌الله‌علیها) در مصلی صومعه‌سرا با اجرای برنامه‌هایی از قبیل خود امدادی و دگر امدادی امداد و نجات و پدافند غیر عامل و ... برگزار شد.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: این رزمایش همه ساله با هدف ساماندهی، حفظ انسجام و ایجاد آمادگی جسمی و رزمی بسیجیان بمدت یک روز کامل برگزار می شود.

 

محمدی تصریح کرد: بسیجیان باید در پایگاه‌های خود آمادگی لازم را برای مواقع اضطراری داشته باشند تا در مواقعی که شهرستان نیاز به خدمات آنان در خصوص امداد و نجات و یا موارد دیگر دارد همانند گذشته با آمادگی تمام وارد عرصه عمل شوند.

 

وی با بیان اینکه با پشتوانه بسیج و ملت ایران است که می‌توانیم در برابر استکبار ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: من با غرور به این رزمایش آمدم و معتقدم ملت ایران بیدار و هشیار است و هیچگاه از توطئه‌های دشمنان اسلام غافل نخواهند بود.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا اظهار کرد: بسیجیان برای پاسداری و حراست از کیان اسلامی آمادگی کامل دارند و با تبعیت از ولایت فقیه تمامی توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند  .

 

محمدی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب الهی است که باید همه مردم به آن اهتمام ورزند.

 

وی با بیان اینکه در ادامه رزمایش خواهران بسیجی به صورت پیاده‌روی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر کردند، افزود: تذکر لسانی از سوی بانوان در برخی موضوعات و حوزه ها از تأثیرگذاری بیشتری برخوردار است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی