حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در جلسه برنامه‌ریزی هفته بسیج در فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: امام خمینی(ره) با نوع نگاه خاص خود نسبت به مردم بر این باور بود که با کمک مردم همه موانع و مشکلات را می‌توان مرتفع کرد و چالش‌ها را از بین بردو به اهداف الهی دست یافت.

 

 وی با بیان اینکه امام راحل یک فرمولی به نام بسیج را اختراع کرد، افزود: بسیج فرمولی برای حل همه مشکلات است که حضرت امام(ره) سطح هرم قاعده قدرت را از نیروهای مسلح به نیروهای مردمی انتقال دادند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه نیروهای مردمی سبب گسترش تاثیر وجودی نیروهای مسلح شد، گفت: پیوند نیروهای مردمی به نیروهای مسلح گستره عملیات، تاکتیک‌ها و اهدافی را که داشتند گسترش داد.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس شاهد اثرات بسیج بودیم، تصریح کرد: با مرور کارنامه درخشان بسیج از ابتدای تاسیس تا کنون متوجه می‌شویم که با چرخش آن تولید نور و انرژی می‌شود.

 

وی، بسیج را تجلی همه زیبایی‌ها و فضیلت‌ها دانست وخاطرنشان کرد: بسیج از نظر امام(ره) جایگاه ویژه‌ای دارد به طوری که وقتی امام در بین بسیجیان حاضر می‌شدند می‌فرمودند؛ من از این چهره‌های بشاش بسیجیان حسرت می‌برم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا به نقش آفرینی بسیج در سطح بین‌الملل اشاره کرد و افزود: سردار همدانی در سوریه ضمانت داد که با نیروهای مردمی و با تشکیل گروه کوچکی به نام دفاع‌الوطنی از این کشور دفاع کند.

 

سرهنگ عاشوری گفت: زمانی که دمشق در حال سقوط و 80 درصد خاک سوریه در دست تکفیری‌ها بود با فرمول سردار همدانی که برگرفته از حضرت امام بود طرح را پیاده کرد و اکنون حدود 80 درصد از خاک این کشور به سیطره ارتش سوریه برگشته و حدود 20درصد این سرزمین در دست تکفیری‌ها است.

 

بسیج پتانسیل و ظرفیتی برای حل همه مشکلات

وی با بیان اینکه بسیج پتانسیل و ظرفیتی برای حل همه مشکلات است، تصریح کرد: نباید از تفکر بسیجی غفلت کنیم زیرا دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به بسیج است و می‌داند ابزار و مولفه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و  سیاسی قدرت در هر کشوری مشخص است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه یکی از مولفه‌های قدرت در همه کشورها نیروهای مردمی و بسیج است، خاطرنشان کرد: نیروهایی که جوهره وجودی آنها از اخلاص گرفته شده و بسیج یک ذخیره و منبع انرژی در همه شرایط است.

 

عاشوری با بیان اینکه هر اداره‌ای مشکلی داشته باشد بسیج می‌تواند بدون توقع و چشم‌داشتی کمک‌رسانی کند، اظهار کرد: جوهره بسیج این است که از جان و مال خود برای وصول به اهداف خود تلاش می‌کند.

 

وی با بیان اینکه باید هفته بسیج که میراث گرانبهای امام(ره) است را از چشم طمع دشمنان دور بداریم، افزود: ما باید در هفته بسیج برنامه‌های بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

 

برگزاری 100ویژه برنامه هفته بسیج در صومعه‌سرا

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه بیش از یکصدویژه برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: آذین بستن ادارات و نصب پرده‌های نو و جدید در اولیت کار مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته بسیج باشد.

 

عاشوری با بیان یانکه در تاریخ 28و29 آبان ماه رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رزمایش یک تمرینی برای همه مسئولان و کل شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه فاصله بین جنگ و صلح به قدری به هم نزدیک شده است که نمی‌توانیم احساس کینم در چه زمانی چه اتفاقی رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: در حمله عراق به ایران تا اواخر شهریور هم احساس نمی‌شد که عراق نیت حمله دارد، پس در این راستا ما باید آمادگی نسبی در موضوعات طبیعی و غیرطبیعی داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا جنگ را مانند صلح سیمایی از بشریت عنوان کرد و افزود: همانطور که ما برای صلح تلاش می‌کنیم باید آمادگی کامل برای جنگ را داشته باشیم.

 

عاشوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ کشوری که خودش را برای جنگ و حوادث آماده نکند کشور زنده‌ای نیست، گفت: با توجه به کارنامه کشورها،  کشورهایی موفق بوده‌اند که آمادگی در شرایط مختلف را داشته‌اند و در زمان صلح هم شکوفا بوده‌اند.

 

وی با بیان اینکه در این رزمایش چهار گردان بیت‌المقدس حضور دارد، تصریح کرد: موضوعات دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، پدافند غیرعامل و دیگر موضواعت در این رزمایش انجام می‌گیرد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی