حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: مصادف با بیست و هشتم صفرماه تجمع بزرگ «لبیک یا رسول‌الله صلی‌الله علیه وآله» در بقاع شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این تجمع از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و دستجات سینه‌زنی استفاده می‌شود، افزود: خیمه‌های معرفت و غرفه همه واقف باشیم در بقاع مجری این طرح برپا می‌شود.

 

رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا گفت: با توجه به عظمت و اهمیت این روز قرائت زیارت از راه دور پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه وآله و سلم توسط مداحان اهل بیت علیهم‌السلام انجام می‌شود.

 

خادم‌شریف تصریح کرد:استفاده از قاریان، سخنرانان و مداحان ولایی و مطرح برای این مراسم و عزاداری ویژه رحلت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله وسلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان در دستور کار است.

 

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی، فضاسازی محیطی با محورت تجمع «لبیک یا رسول الله» از جمله برنامه‌های این نهاد است.

 

رئیس اوقاف و امورخیریه صومعه‌سرا با اشاره به توطئه دشمنان قسم خورده اسلام برای مخدوش کردن چهره اسلام، اظهار کرد: مسلمانان باید با نشر اندیشه‌های ناب محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله وسلم در جهان این توطئه‌ها را خنثی کنند.

 

خادم‌شریف افزود: مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در دیگر شهرها و بخش‌های صومعه‌سرا برگزار می‌شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی