حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میر‌حسینی‌اشکوری، مدرس حوزه و دانشگاه در دومین یادواره شهدای جهادگر صومعه‌سرا که در حسینیه سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا با بیان اینکه انسانی موفق است که بتواند به وظایف و تکالیف شرعی خود عمل کند، گفت: همه انسان‌ها به هر نحوی عقیده‌ای دارند و عقیده آنها دین‌شان است.

وی بر اساس آیات قرآن، دین اسلام را دین مقبول دانست و افزود: غیر از دین اسلام هیچ دینی پس از رسالت پیامبر اسلام(ص) مقبول نیست.

حجت‌الاسلام میرحسینی ‌اشکوری به وظایف مسلمانان نسبت به دین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد:معرفت به اسلام، شناخت، عمل و دفاع از دین از وظایفی است که باید به آن عمل شود.

این کارشناس دینی با تاکید بر اینکه دین‌دار ماندن حائز اهمیت است،عنوان کرد: انسان باید بتواند در شرایط سخت و بحرانی از دین خود دفاع و حمایت کند. خطری که دین‌داری را در طول تاریخ تهدید می‌کند،دفاع از دین است.

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه از نظر اسلام چیزی نمی‌تواند جایگزین دین شود،افزود:حیات انسان مقدس است و اسلام حقیقتاً طرفدار انسان است،حفظ جان و حیات انسان به میزانی ارزشمند است که می‌توانیم برای حفظ جان واجبات را ترک کرد.

وی ادامه داد: انسان حق دارد جان خود را برای دین فدا کند،انسان قابل قیمت‌گذاری نیست و بهشت بهای انسان است؛ چراکه قیمت انسان را تنها خدا می‌داند.

حجت‌الاسلام میرحسینی ‌اشکوری، ولی فقیه را در راس دین خواند و گفت:شهدا به دین خود عمل کردند و با تبعیت از دستور رهبر و امام جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش و نقشه‌های دشمنان نابودی دین و اسلام است، ابراز کرد:عدم موفقیت دشمنان به برکت تبعیت از رهبریت و ولایت فقیه است.

مدرس حوزه و دانشگاه بصیرت و آگاهی، مقاومت و پایداری و ولایت‌مداری را سه شرط حفظ دین برشمرد و متذکر شد: امروز تلاش دشمنان تضعیف و نابودی روحیه ایثار و شهادت می‌باشد و بزرگترین خطر نیز فاصله افتادن بین مردم و رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه نوک تیز حمله دشمنان ولایت است، تصریح کرد:شهدای جهادگر و سنگرسازان بی‌سنگر توانستند با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان پیروز شوند و امروز ما نیز موظف هستیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های آنها گام برداریم.

حجت‌السلام میرحسینی ‌اشکوری در پایان خانواده شهدا را گنجینه‌های ارزشمند انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک شهدا و صبر و شکیبایی خانواده آنان است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی