حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی، امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه نگاه ما به عاشورا، نگاه به یک «مکتب» با همه آموزه‌ها، پیام‌ها و رهنمون‌هاست، اظهار کرد: «هر روز عاشوراست و همه جا کربلا، یک حقیقت است و برای امروزیان پیام دارد.

وی کربلا را یک دانشگاه دانست و افزود: دانشگاه حسینی همواره داوطلب ورود می‌پذیرد، زیرا در این دانشگاه حسین بن علی (ع) استاد و درس‌های آن ایمان، ایثار، عزت و افتخار است. مدت این دانشگاه تا همیشه و شعبه‌های آن در همه جا، حتی در همه خانه‌ها دایر است و هیچ شرایط سنی ندارد، فقط عشق و معرفت می‌خواهد.

این کارشناس دینی با بیان اینکه راه حسین(ع) و عاشورا، فراخواندن مردم به پاکی، دینداری، احیای ارزش‌های اسلامی و کرامت انسانی است، تصریح کرد: ندای «هل من ناصر» امام حسین(ع) در گوش تاریخ طنین‌انداز است و از پیروان آن امام جواب می‌طلبد لذا نهضت عاشورا به لحاظ ماهیت اسلام‌خواهی، اصلاح‌طلبی و ظلم‌ستیزی‌اش، همواره الهام‌بخش انقلابیون و حرکت‌های انقلابی و اصلاحی بوده است.

امام‌جمعه صومعه‌سرا بیان کرد: نهضت عاشورا نه به عنوان یک تکلیف تعبدی و تنها برای جامعه مسلمانان، بلکه به صورت یک حرکت درس‌آموز و واقعه الهام‌بخش و عزت‌آفرین برای همه بشریت، قابل طرح، الگودهی و برنامه‌ای برای رهاسازی ملت‌ها از سلطه ظالمان و رسیدن به عزت و استقلال است و فراتر از جنبه‌های احساسی، مقوله‌ای تعقلی و خردمندانه است.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه حادثه کربلا و محتوای این نهضت را باید برای بشر امروز و توده‌های تحت ستم ترجمه کرد، بیان کرد: همه آزادی‌خواهان عالم باید با شخصیت حسین بن‌علی(ع) و واقعه عاشورا آشنا شوند، زیرا تقابل و درگیری حق و باطل، عدالت و ظلم، همواره در تاریخ بوده است لذا حماسه حسینی می‌تواند به عنوان ذخیره‌ای پایان‌ناپذیر برای امداد و انگیزه‌آفرینی و شوربخشیدن به آزادی‌خواهان مطرح گردد.


http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی