حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سیدمحمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با تبریک هفته وحدت اظهار کرد:  هر انسانی در سیستم بدنی خود نیاز به وحدت دارد و اگر در اعضای بدن وحدت وجود نداشته باشد حرکتی به درستی صورت نمی‌گیرد.


وی با بیان اینکه در جامعه هم به اینگونه است و افراد باید در راستای اهداف مشخص وحدت داشته باشند، افزود: به هر میزان کاری برای رضای خدا باشد به همان میزان دل‌های بیشتری جذب آن کار می‌شوند و وحدت شکل می‌گیرد.


رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه نماد اصلی کشور ما دین اسلام و تشیع است، گفت: کارهای مختلفی که در جامعه شکل می‌گیرد که هیچ‌کاری به اندازه عزم مردم و مسئولان نیاز به وحدت ندارد.


رزمگیر با بیان اینکه مردم در ماه محرم به صورت خودجوش برای عزای سرور سالار شهیدان ابا عبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) متحد می‌شوند و مراسم عزاداری برپا می‌کنند، تصریح کرد: ریسمان‌هایی که رابط ما با خداوند هستند به هر میزان توجه بیشتری به آنها شود قطعا اخلاص بیشتر دیده می‌شود و آنها با نور خود راه را برای ما روشن می‌کنند که اوج وحدت یک ملت و جامعه بشری است.


وی با بیان اینکه مادر در خانواده نماد وحدت و مهربانی است، خاطرنشان کرد: بانوان در ایجاد همدلی و وحدت نقش بسزایی در محیط خانه و جامعه دارند.


رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه همزمان با هفته وحدت همایش «شعرمادر» در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تا کنون 110 اثر از 43 شاعر به این نهاد رسیده است.
 

رزمگیر با بیان اینکه 14 اثر آزاد، کلاسیک، غزل با موضوع مادر برگزیده شده است، افزود:  پنج اثر با موضوع حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان اثر ویژه انتخاب شده است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی