حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه‌ صومعه‌سرا ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: وحدت و یکدلی مسلمانان با یکدیگر زمینه و مسیر پیروزی بر دشمنان اسلام را فراهم می‌کند.

 

وی با بیان اینکه هر روز شاهد وحدت و اتحاد بیشتر مسلمانان جهان با یکدیگر هستیم، افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان می‌کندو با هزینه‌های هنگفت گروهک‌های تروریستی مانند داعش و تکفیری‌ها را علم می‌کند تا بتواند به هدف خود دست یابد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی مناسب برای نمایش اتحاد بین شیعه و سنی علیه گروه‌های تکفیری است، گفت: در این مسیر باید بر اشتراکات تمرکز داشت و از دوگانگی و اختلاف پرهیز کرد.

 

صدیقی خاطرنشان کرد: وحدت بین دولت و مردم، وحدت بین حوزه و دانشگاه و وحدت بین طوایف و اقوام مختلف کشور موجب اقتدار امت اسلامی در شکست توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شود.

 

صدیقی افزود: از جمله عواملى که مى‏تواند محور این وحدت قرار گیرد و همه مسلمانان می‌توانند بر آن اتّفاق نظر کنند، تبعیّت از اهل بیت عصمت و طهارت و پیغمبر(صلی الله علیه و آله) است.


http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی