حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: همزمان با هفدهم ربیع الاول میلاد باسعادت حضرت محمد(صلی‌الله علیه وآله) و امام جعفر صادق(علیه‌السلام) بقاع متبرکه صومعه سرا میزبان برگزاری جشن میلاد این دو بزرگوار هستند.

 

وی افزود: مردم متدین شهرستان صومعه‌سرا از آغاز هفته وحدت به استقبال میلاد خجسته آخرین فرستاده خدا و امام جعفرصادق(علیه السلام) می‌روند و با برپایی آیین‌های جشن و سرور و توزیع شیرینی، زادروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام و فرزند عزیز آن حضرت را گرامی می‌دارند.

 

رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا گفت: سخنرانی، مولودی خوانی و قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) و همچنین زیارت امام جعفر صادق(علیه السلام) از برنامه‌های جشن میلاد خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) است.

 

خادم‌شریف با بیان اینکه از طریق تبلیغات محیطی در سطح بقاع متبرکه از مردم برای شرکت در این جشن دعوت می‌شود، تصریح کرد: حضور یکرنگ مردم در مناسبت‌ها سبب ازدیاد وحدت بین آنها و ناامیدی دشمنان می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دعوت از سخنرانان شاخص و توانا برای ارائه سخنرانی حول محور سیره اهلبیت(علیه‌السلام) و ایجاد بصیرت بین مردم از برنامه‌های جشن بزرگ میلاد پیامبر(صلی‌الله‌علیه واله) و امام جعفر صادق(علیه‌السلام) است.

 

رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: دعوت از از مداحان و ذاکرین اهل بیت(علیه‌السلام)برای مولودیخوانی در بقاع متبرکه و پرهیز از ارائه مطالب تحریف شده و غلوّ آمیز، قرائت دعای پر فیض توسل در جوار آستان مقدس و نورانی امامزادگان و بقاع متبرکه، نصب بنر شهدای مدافع حرم، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ... از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا در روز میلاد حضرت محمد(صلی‌الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه‌السلام) است.

 

خادم‌شریف با بیان اینکه حضرت محمد(صلی‌الله علیه وآله وسلم) اولین عملی که در مدینه انجام داد وحدت بین مسلمانان بود، افزود: محبت، صبر و احترام گذاشتن به عقاید دیگران از مسائلی است که در ایجاد وحدت مؤثر است.

 

وی با بیان اینکه باید همدلی در بین مردم به معنای واقعی ایجاد شود تا سربلندی اسلام به گوش جهانیان برسد، گفت: همه باید در همه جا با توجه به شرایط جامعه بشری امروز به اخلاق پیامبر(صلی‌الله علیه و آله وسلم) تمسک و سنن آن حضرت را در زندگی روزمره خود پیاده کنیم و از واحد بودن به وحدت ویکپارچگی دست یابیم.

 

رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سر ابا اشاره به فرا رسیدن حماسه 9 دی تصریح کرد: شکل‌گیری حماسه 9 دی نماد پایبندی مردم ایران اسلامی به اهداف والای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

 

خادم شریف خاطرنشان کرد: سلسله نشستهای سیاسی، مذهبی با عنوان (9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت و ولایت) در آستان مقدس و نورانی امامزادگان و بقاع متبرکه دارای ظرفیت برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: از کارشناسان و اساتید دانشگاه، حوزه و سخنرانان برجسته انقلابی، آشنا به امور رسانه و جنگ نرم جهت ایراد سخنرانی همراه با جلسه پرسش و  پاسخ جهت آگاهی بخشی به عموم مردم دعوت می‌شود.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی