حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


باسمه تعالی

بیانیه محکومیت اهانت به قرآن کریم و تخریب مسجد در فرانسه

این اصل مسلم است که توهین به همه ادیان توحیدی محکوم و مطرود بوده و نتیجه ای جز افزایش تنش و افراطی گری در لایه های مختلف و اشکال گوناگون ندارد. اسلام دین مهربانی ، تعقل و تفکر است که در قرآن کتاب آسمانی ، پیروانش را به جدال احسن با پیروان دیگر ایده ها دعوت می کند. و بدیهی است که در قرآن که آنچه امروز در جهان ، از بخش های اشغال شده عراق و سوریه تا سوزاندن قرآن کریم و تخریب مساجد در فرانسه و ریختن خون انسان های بیگناه اتفاق می افتد ، نه تنها هیچ ارتباطی با دین مبین اسلام ندارد ، بلکه از سوی مسلمانان اعم از شیعه و سنی محکوم بوده و در این میان تنها دست پروردگان تشیع انگلیسی و اهل سنت آمریکایی هستند که بر طبل تداوم این اتفاقات می کوبند.

در زمانه تروریسم صهیونیستی و داعشی در میدان نبرد زمینی و فعالیت های غیر انسانی و اخلاقی و هتاکی رسانه ای غرب دو روی یک سکه ای ، همان سناریوی نخ نما شده اسلام ستیزی و اسلام هراسی استکبار جهانی و طراحی دشمنان برای خاموش کردن نور اسلام و قرآن که قطعاً از یک آبشخور سیراب می شوند و البته خداون متعال نور خود را تمام و جهانگیر می کند ، اگر چه خوشایند کافران نباشد.
 
و بقول رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند: که در آینده نه چندان دور این گروه ها (القاعده و داعش) بلای جان همان کشور های حامی آنها خواهد شد.
 
“و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین“

 متاسفانه امروز در فرانسه که ادعای مهد آزادی بودن دارد، همه راهبرد ها علیه کیان اسلام و ممتعهدات آن به کار برده تا اسلام ستیزی و اسلام هراسی را به اوج خود برساند.

هتاکان به ساحت مقدس قرآن کریم و اماکن اسلامی مسلمانان باید بدانند که مسلمین بصیر و بیدار دل در سراسر جهان در مقابل این اقدامات شرم آور و وقیحانه، آرام نخواهن نشست و در وقت مقتضی پاسخ دندان شکن خواهند داد.

لذا ما بسیجیان شهرستان صومعه سرا ضمن محکوم کردن این اقدام تحریک آمیز و بی شرمانه در توهین به قرآن کریم و تخریب اماکن مذهبی مسلمانان در کشور فرانسه ، مسئولیت این گونه حوادث را بر عهده دولت فرانسه و همه دولت هایی میدانیم که روزی به نام آزادی بیان ، زمینه توهینبه مقدسات و ادیان اللهی را فراهم می آورد و روزی دیگر بهانه دفاع از حقوق بشر گروه های تند رو تکفیری و جنایتکاری های تند القاعده و داعش را در دامن خود پرورش می دهند.

و اعلام می کنیم تا پای جان از حریم قرآن کریم و اسلام ناب محمدی و مظلومان و مسلمانان جهان تحت رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه ای دفاع خواهیم کرد.

مجمع عالی بسیج شهرستان صومعه سرا

۹ دی ۱۳۹۴



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی