حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی، دبیر کمیته عشایری و روستایی دهه فجر صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر اظهار کرد: روستاییان و عشایر همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار داشته و نقش خود را در برهه‌های گوناگون انقلاب نشان داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ایام دهه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی و متعلق به همه مردم جامعه اسلامی بوده و این یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا است، افزود: به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی برای اجرا در سطح روستاهای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

دبیر کمیته عشایری و روستایی دهه فجر صومعه‌سرا با بیان اینکه 277 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی وعمرانی در ایام دهه فجر در سطح روستاها و بخش‌های این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: پروژه‌های عمرانی، جشن‌های انقلاب، برپایی یادواره‌های شهدا و جشن‌های روستایی و عشایری مانند لافندبازی از جمله برنامه‌های این ستاد است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه در سال گذشته 238برنامه عملیاتی در دهه فجر قرار بود برگزار شود که با استقبال پرشور مردم به 340برنامه تبدیل شد، تصریح کرد: امسال هم پیش‌بینی می‌شود با همکاری مسئولان و مردم تعداد برنامه‌های اجرایی دهه فجر در سطح روستاها بیشتر شود.

 

وی با بیان اینکه با اجرای این برنامه‌ها منتظر یک دهه فجر با شکوه با حضور پرشور مردم هستیم، خاطرنشان کرد: سه برنامه محوری هم در کمیته عشایری و روستایی این شهرستان، برنامه‌ریزی شده است.

 

جشن روستایی و عشایری ویژه دهه فجر در روستای دلیوندان

دبیر کمیته عشایری و روستایی دهه فجر صومعه‌سرا اظهار کرد: جشن روستایی و عشایری ویژه دهه فجر از جمله برنامه‌های محوری این ایام است که در روستای دلیوندان برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام حسینی افزود: برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی روستایی در روستای دهنده این شهرستان برگزار می‌شود که جزء دومین برنامه محوری ستاد عشایری و روستایی صومعه‌سرا است.

 

تجلیل از نخبگان روستایی با محوریت اقتصاد مقاومتی

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن اختتامیه جشن‌های روستایی سومین برنامه محوری کیمته عشایری روستایی این شهرستان است، گفت: در این اختتامیه از نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی و کشاورزی با محوریت اقتصاد مقاومتی، بخشداران و دهیاران نمونه و ... تجلیل می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی افزود: گرامی‌داشت ایام دهه فجر در واقع ارزش‌گذاری به امام راحل و خون شهدای آن‌دوره است که با تفکرات رهبری فرزانه پایه‌های آن نظام و حرکت جهادی و اسلامی آن همچنان ادامه دارد.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی