حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیاعاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز در این برهه از تاریخ ایران در بالاترین اوج افتخار قرار دارد که نمایشی از تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اگر تاریخ ایران را از زمان پدید آمدنش تاکنون نگاه کنیم، اوج عزت ایران در 37 سال پیروزی انقلاب بوده که سبب بالندگی اسلام شده است.

 

وی با بیان اینکه در قرن بیستم چند انقلاب رخ داد اما پایدار نماند، افزود: انقلاب اسلامی ایران در نیمه دوم قرن 20 به رهبری پیرمرد فرزانه‌ای که بیش از 80 سال سن داشت رخ داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در انقلاب‌های دیگر گروهی از احزاب و شبه نظامیان به دنبال رخ دادن انقلابی lمطابق میلشان بودند به همین علت پایدار نبود، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب شگفتی ساز است به دلیل اینکه همه مردم در هر قشری خواهان آن بودند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ایران در زمان شاهنشاهی دارای بهترین ارتش دنیا با بالاترین امکانات و وابسته به غرب بود، تصریح کرد: مولفه‌های قدرت شاهنشاهی از خارج از کشور آمده بود و به نوعی این رژیم را حفظ می‌کرد تا دچار چالش نشود.

 

وی با بیان اینکه با وجود چنین ارتشی، یک سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه ایران را جزیره ثابتی تصور می‌کردند و کسی فکرش را نمی‌کرد که مردم بتوانند شاه را بیرون بیندازند و پایه گذار انقلاب اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام کشورهای دنیا از این پیروزی شوکه شدند که با وجود نداشتن هیچ‌گونه فضایی برای مردم چگونه این اتفاق رخ داده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه آیین نظامی ایران در زمان طاغوت برگرفته از آمریکا بود، اظهار کرد: نیروهای ارتش‌ در اسرائیل و آمریکا آموزش می‌دیدند و به ایران می‌آمدند و در آن زمان ارتش مدرن شاهنشاهی بزرگترین نیرو را داشت اما با همه این وجود، مردم قیام کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

 

مردمی بودن انقلاب، اصلی‌ترین مشخصه انقلاب اسلامی ایران

سرهنگ عاشوری با اشاره به مشخصه‌های انقلاب اسلامی ایران، افزود: از اصلی ترین مشخصه‌های انقلاب، مردمی بودن آن بود که مردم از هر قشری حضور یافتند تا این انقلاب را به پیروزی برسانند.

 

وی با بیان اینکه دومین مشخصه این انقلاب اسلامی بودن آن است، گفت: حضرت امام(ره) انقلاب را صرفا جمهوری اسلامی نامیدند تا پاسخگوی مولفات سیاسی، اجتماعی و .. در آن خلاصه شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امام خمینی(ره) زمانی اسلام را مطرح کرد که جهانیان به خصوص غرب دین را افیون جامعه می‌دانستند، تصریح کرد: امام راحل، جامعه اسلامی را پایه گذاری کرد به طوریکه یکی از روزنامه نگاران انگلیسی انقلاب ما را یک انقلاب برای خدا نامید که توسط یک رهبر شکل گرفت.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه تشکیل جامعه توحیدی اسلامی از دیگر مشخصه‌های این انقلاب است، افزود: این انقلاب فراتر از مرزهای ایران، داعیه اسلامی بودن داشت و توده زیادی از مسلمانان جهان را به خود جذب کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن برای نفوذ وشبهه وارد کردن به اسلام ناب محمدی، اسلام‌های کاذب را به وجود آورده است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد اسلام تکفیری‌ها و افراطی را به جای اسلام ناب محمدی به مردم جهان معرفی کند تا چهره این دین را خشن نشان دهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای جوهره‌هایی چون استکبارستیزی، مظلوم نوازی، استقلال طلبی و بی‌تفاوت نبودن به ارزش‌هاست، افزود: انقلاب به آسانی به دست نیامده و برای آن خون‌های زیادی ریخته شده است، کوتاهی نسبت به انقلاب و اسلام توسط افراد، بی‌احترامی به شهدا است.

 

انقلاب حدّ یقف ندارد

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیاری از افراد انقلاب را یک حرکت وضعی می‌دانند که در سال 57 تمام شد و امروز باید به موضوعات روزمره زندگی خود توجه کنیم و کاری به انقلاب نداشته باشیم، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با پاسداران فرمودند: انقلاب یعنی دگرگونی؛ دگرگونی‌های عمیق در ظرف شش ماه و یک سال و پنج سال به‌وجود نمی‌آید؛ علاوه بر اینکه اصلاً دگرگونی و صیرورت -یعنی حالی به حالی شدن، تحوّل- اصلاً حدّ یقف ندارد؛ هیچ‌وقت تمام نمی‌شود؛ انقلاب یعنی این.

 

وی با بیان اینکه در سال 57 انقلاب و این تحول بزرگ جهانی در ایران اسلامی متولد و روز به روز بزرگ و بالنده شد، تصریح کرد: این انقلاب چون الهی و هدفش نشر وگسترش اسلام است، هیچ وقت پایان نمی‌یابد و برای همیشه ماندگار و تنومند می‌شود تا پرچم توسط ولی امر به صاحب اصلیش داده شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب با مشخصه بزرگ مردم باعث برهم زدن موازنه قدرت شد و معادله قدرت را برهم زد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از باورها و اعتقادات الهی بود و یک روند دفعی را طی نمی‌کند بلکه استارت انقلاب از سال 57 خورد و امروز استمرار دارد.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به انقلاب  مد نظر امام(ره) که حالی به حالی شدن و دگرگون شدن و صیروریت داشتن تا بی‌نهایت بود، اظهار کرد: یکی از شعارهای ماندگاری که ملت ایران در طول پیروزی انقلاب سر می‌دادند «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود، این انقلاب آرمان‌هایی دارد که تغییر ناپذیر است و گفتمان‌هایی دارد که گفتمانش به جوهره اسلام ناب نظیر استکبارستیزی، دوست داشتن مظلومان و مستضعفان، جهاد، بی تفاوت نبودن نسبت به آرمان‌ها برمی‌گردد که جز وظایف همه به خصوص مسئولان است.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید قدرشناس ملت ایران باشند ونسبت به مشکلات آنها بی تفاوت نباشند، افزود: مسئولان باید بدانند مسئولیت در هر پستی یعنی نوکری و خدمت به مردم، از تولد این انقلاب کهبا سرنگونی نظام شاهنشاهی و جایگزینی نظام اسلامی آغاز شد، تا به امروز که بالنده و بزرگ شده شهدای زیادی را ما تقدیم نقلاب کرده‌ایم.

 

بی توجهی به آرمان‌های انقلاب و خون شهدا، خیانت بزرگی به این انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه قطعا بی توجهی به آرمان‌های انقلاب و خون شهدا خیانت بزرگی به این انقلاب است که همه مسئولان باید این امر را مد نظر کارهای خود قرار دهند، گفت: بی توجهی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به معنی آب در هاونگ دشمن ریختن است.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه خون شهدا بر پیکره این انقلاب وجود دارد و در حال چرخش است و انقلاب را بالنده‌تر و سرزنده‌تر می‌کند، تصریح کرد: این انقلاب سرچشمه نور برای کشورهایی که تحت سلطه استعمارگران هستند، می‌باشد تا فریاد مستمندان به گوش مستکبران برسد.

 

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا گفتمان‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حفظ شود، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمن با نفوذ خود به کشورمان سبب شود منکرات جای معروفات را بگیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه قرار گرفتن در فضای مجازی غیرقابل انکار است، اظهار کرد: شیوه‌های جنگ در این برهه از زمان از قلمرو جغرافیایی به قلمرو اعتقادی رسیده است.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه با توجه به رشد مدرنیته تصرف قلمرو اعتقادی و باورها بهترین شیوه نفوذ است، افزود: همه ما باید نسبت به تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به خصوص خبرنگاران که در عرصه رسانه هستند، بیشتر تلاش کنیم.

 

قدرت مادی و معنوی تشکیل دهنده مولفه‌های قدرت یک کشور در نظام بین الملل

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید ما هیچ جایگاه خاصی در نظام بین‌الملل نداشتیم، گفت: قدرت مادی و معنوی تشکیل دهنده مولفه‌های قدرت یک کشور در نظام بین الملل هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما هیچگونه جایگاه معنوی و قدرت نفوذ به دیگر کشورها را نداشتیم اما امروز میزان نفوذ ما به کشورها بسیار بالا است و این جایگاه را اسلام به ما داده است.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه قبل از انقلاب غرب با شعارهای فریبنده مانند آزادی خواهی به دنبال غربی کردن جامعه ایرانی بود، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی مدیریت ادراک بشر که همان سبک زندگی اسلامی است را در دست دارد که در تعارض با نظام غرب است.

 

وی با اشاره به مولفه قدرت مادی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب، اظهار کرد: قبل از انقلاب بیش از 200مستشار در ایران می‌خوردند و می‌خوابیدند و در همه مراکز حساس و تصمیم گیر نظام دخالت می‌کردند و ما هیچ اختیاری از خودمان نداشتیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: مستشاران مثلا در موضوعات اقتصادی باید تصمیم می‌گرفتند که نفت به چه کسی فروخته شود و ملت ایران فقط حکم یک کارگر و کاربر را داشتند و هیچگونه تکنولوژی از خودمان نداشتیم.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه در موضوعات سیاسی هم ایران از خود قدرتی نداشت و مستشاران از مجلس تا قوه مقننه و قضائیه را تحت تسلط خود داشتند، گفت: حتی همه کارها و تصمیماتی که توسط آنها به شاه دیکته می‌شد باید انجام می‌گرفت.

 

وی با اشاره به مسائل فرهنگی قبل از پیروزی انقلاب، تصریح کرد: در این راستا اوضاع خوبی در ایران حاکم نبود و در همه خیابان‌ها، قمارخانه و مشروب فروشی وجود داشت و این موضوعات به گونه‌ای بود که فقط به دنبال غربی شدن بودند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز ایران اسلامی دارای مولفه‌های قدرت است و از نظر سیاسی هیچ کسی از بیرون برای ما تصمیم گیرنده نیست، خاطرنشان کرد: نماینده مجلس، رئیس جمهور، شورا و ... همه به وسیله خود مردم انتخاب می‌شوند تا در جامعه تصمیم‌گیرنده باشند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه امروز در موضوعات اقتصادی، علمی و تکنولوژی حرف برای گفتن داریم، اظهار کرد: ایران در موضوعات فرهنگی بسیار خوب ظاهر شد و فرهنگ اصیل اسلامی در ایران رایج است که مردم ما به این فرهنگ افتخار می‌کنند و درصدد ترویج آن هستند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی