حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


معصومه همتی، مسئول نمایشگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برپا شده است.

وی با بیان اینکه فروشگاه مد روز اولین تولید کننده لوازم حجاب در استان گیلان است، افزود: انواع چادر ملی، شالدار، عربی، لبنانی، بحرینی، شنلی، قجری، دانشجویی، شالدار مجلسی، شالدار کیمونو، شال‌های حجاب، ساق دست و ... در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مسئول نمایشگاه عفاف و حجاب صومعه‌سرا با بیان اینکه فروشگاه حجاب مد روز سه شعبه در صومعه‌سرا، رشت و لنگرود دارد، گفت: از مسئولان فرهنگی انتظار می‌رود تا از فروشگاه حجاب حمایت کنند.

همتی با توجه به تهاجمات فرهنگی که امروزه دامن جوانان را گرفته است، تصریح کرد: فروشگاه مدروز در نظر دارد با تولید انواع شال، روسری و پوشش‌های اسلام بانوان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع بانوان را جذب پوشش اسلامی کند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از 18بهمن تا 28 بهمن از ساعت 9 صبح تا 14ظهر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا مراجعه کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی