حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در مراسم راهپیمایی 22بهمن در صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز 36سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، اظهار کرد: مردم صومعه‌سرا امروز پرشورتر و با امید بیشتر در راهپمایی 22بهمن شرکت کردند.
وی با بیان اینکه حضور پرشکوه و پرشور نشان از بصیرت، هوشیاری و هوشمندی مردم صومعه‌سرا است، افزود: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری حضور با شکوه ملت ایران در عرصه‌های مختلف امری بی‌نظیر است، این حضور بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود.
بایرامی حضور در عرصه‌های مختلف را ناشی از ارادات نسبت به شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: تمام هدف دشمن برهم زدن اتحاد، از هم پاشیدگی و گسستگی مقاومت ملت ایران است.
وی با بیان اینکه نباید اختلافات جزئی اتحاد ملت ایران را تضعیف کند، گفت: آغاز مبارزه امام راحل از سال 1328بوده است و نوشته‌های امام مبنی بر اینکه تمام بلایای جهان و مشکلات مسلمانان از آمریکا و اسرائیل است گویای این مطلب می باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره بر اینکه امام خمینی(ره) با هوشمندی خود لکه ننگین جهان اسلام آمریکای جنایتکار را شناساند و هدفگذاری کرد، اذعان داشت: امام(ره) برای انقلاب اسلامی پنج گام را مشخص کرد.
وی گام اول انقلاب را پیروزی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: پیروزی انقلاب نتیجه خون پاک شهیدان، رشادت، جانفشانی‌ها و اراده ملت ایران است، انقلاب اسلامی در سال 57 در عین مظلومیت و در حالی که مستکبرین با آن مخالف بودند به پیروزی دست یافت.
بایرامی با بیان اینکه در گام دوم باید نظام طاغوت از هم پاشیده می‌شد و نظامی جایگزین آن می‌شد، تصریح کرد: اسلام به عنوان قالب حکومت و جمهوریت به عنوان روش حکومت‌داری نهادینه شد.
وی به جمله تاریخی امام راحل درباره مدل‌سازی حکومت اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از صحنه‌هایی است که حضور پرشور در آن می‌تواند فاکتور جمهوریت را به منصه ظهور رساند.
معاون هاهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیش رو به فرموده مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: نمایندگان و کاندیدای حاضر در صحنه باید عشق به اسلام ، انقلاب، ولایت و کشور داشته باشند، کاندیدا باید ساده زیست، در بطن مردم و با مردم باشند اینها مواردی است که در موضوع نظام‌سازی و بعد جمهوریت نظام به آن نیازمندیم.
وی با تاکید بر اینکه بهترین مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مدنظر است و این مهم با انتخاب بهترین‌ها با درایت و تدبیر شما ملت محقق می‌شود، ابراز کرد: در گام سوم باید دولت ‌سازی اسلامی صورت گیرد.
بایرامی به جمله تاریخی امام راحل مبنی بر اینکه من دولت تعیین می‌کنم، من به پشتوانه ملت دولت تعیین می‌کنم، اشاره کرد و متذکر شد: نگاه امام خمینی(ره) نسبت به موضوع دولت ‌سازی صرفاً در بعد قوه مجریه نیست بلکه قوه مجریه یکی از ارکان است.
وی با بیان اینکه بر اساس نگاه امام راحل، نظام مستبد طاغوتی دیکتاتور باید کنار رود و نظام اسلامی جایگزین آن شود، یادآور شد: همه باید در جهت رفع موانع دولت ‌سازی و اسلامی‌ سازی تلاش کنیم.
بایرامی با بیان اینکه کلیه حرکات باید بر مبنای دین مبین اسلام و ولایت باشد، افزود: کشورسازی اسلامی گام چهارم است و باید به این گام نیز دست یابیم، مستکبران جهانی از اسلامی بودن کشور واهمه دارند. با از دست دادن این جوهره دچار مشکلات و از هدف مدنظر دور می‌شویم.
وی با اشاره بر اینکه در گام پنجم باید تمدن سازی اسلامی صورت گیرد، گفت: ما در عین مظلومیت و در عین بدترین ظلم‌ها با پایداری، استواری و مقاومت به اقتدار و عزت دست یافتیم.
بایرامی به ورود 57کشور دنیا در حوزه گردشگری سلامت به ایران اشاره کرد و افزود: این نشان از دستاوردهای نظام اسلامی در بعد علمی است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در پایان با بیان اینکه امروز عمق استراتژیک کشور فراتر از مرزها است، اظهار کرد: امروز کسانی که خواهان افتخار آفرینی هستند خود را متصل به ولایت ما  می‌کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی