حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور عصر امروز در نشست تبلیغات اسلامی این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول، اظهار کرد: روزی در مقابل دشمنی که تا بن دندان مسلح بود ایستادگی کردیم.

وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم خوب و ولایت‌مدار و غیرت‌مند دزفول، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی دزفول الگویی برای مردم شد تا در مقابل زورگویی‌های کشورهای مستکبر جهان ایستادگی کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به فرمایش امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند گذشته دیگران عبرتی برای آیندگان است، افزود: مقاومت و ایستادگی مردم دزفول که توانستند در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کنند و اجازه ندهند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن برسد درسی برای مردم امروز است.

وی اضافه کرد: در مقایسه مقاومت امروز ما در مقابل دشمنان باید بگوییم که امروز مقاومت ارزش بیشتری نسبت به مقاومت دیروز ما دارد زیرا دشمن می‌خواهد داشته‌هایی که توسط جوانان برومند ایران اسلامی به آن دست یافته‌ایم را از ما بگیرد.

احمدی‌پور با اشاره به تاثیرپذیری کشورهای دیگر از انقلاب و مقاومت ایران، یادآور شد: امروز در کشورهای اسلامی و غیراسلامی ندای آزادیخواهی مردم شنیده می‌شود که الگوی این ندای آزادیخواهی ایران است.

وی مقاومت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس را نشان‌دهنده غیرت و از جان گذشتگی جوانان و مردم ایران دانست و یادآور شد: مقاومت بی‌نظیر جوانان و مردم ایران در آن دوران که اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک آنها را تسخیر کند شهره آفاق است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام کشورهای مسلمان که اکنون در مقابل دشمنان جرأت حرف زدن پیدا کرده‌اند شهامت و شجاعت خود را از مردم و ملت ایران به ارمغان برده‌اند.

وی با اشاره به انقلاب‌های مردم مصر، یمن، بحرین و عربستان، متذکر شد: تاثیرگذاری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به مردم کشورهای منطقه جرأت قیام و مقاومت در مقابل ستمگران داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی