حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

نقش کلیدی تربیت نسل مهدوی بر عهده زنان است

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ق.ظ


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به نقش زنان در زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج الله) اظهار کرد: همه مردم جامعه اسلامی و به خصوص زنان نباید لحظه‌ای از تلاش و زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) غافل شوند.

وی با بیان اینکه برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) باید جامعه به سوی زندگی فاطمی پیش رود، افزود: پس از زمینه سازی ظهور امام زمان تبیین جایگاه امامت مهمترین مسئله است که مردم و به خصوص بانوان باید با این اصل آشنا باشند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در وهله سوم باید بینش و بصیرت افراد را بالا برد تا زمینه ظهور به خوبی فراهم شود، گفت: زنان جامعه ما می‌توانند با نقش بسزایی که در جامعه دارند زمینه ظهور امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه افراد باید منتظر واقعی امام زمان باشند، تصریح کرد: منتظر واقعی اخلاق و اعمال، در انجام واجبات و ترک محرمات کوتاهی نمی‌کند و بانوان جامعه اسلامی باید بدانند با عفت و حیای خود می‌توانند زمینه ساز ظهور مهدی فاطمه باشند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی ترویج شود، خاطرنشان کرد: سخن از ترویج فرهنگ مهدویت بدون تأمل در مولفه‌های فرهنگ مهدوی حرف صحیحی نیست و باید در این راستا بیشتر مطالعه و کار شود.

نقش کلیدی تربیت نسل مهدوی بر عهده زنان است

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه نقش کلیدی تربیت نسل مهدوی بر عهده زنان است، اظهار کرد: پرورش منتظران واقعی امام زمان بر عهده زنان جامعه است که باید به فرزندان خود بیاموزند هر روز و در هر لحظه با امام عصر خویش در ارتباط باشند و تمام تلاششان را در راستای ظهور آن حضرت کنند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه زنان باید نسلی را پرورش دهند که به حضرت مهدی(عج الل تعالی فرجه الشریف) متصل باشند، افزود: مادران جامعه اسلامی باید نخست، خود، امام زمان خویش را بشناسند تا بتوانند به درستی آن را به فرزندان و نسل آینده انتقال دهند.

وی گفت: بانوان منتظر، نظیر دوران انقلاب و دفاع مقدس، می توانند با کسب ویژگی‌های بارز این بانوان سرافراز، خود را به قافله یاران حضرت مهدی(عج اللع تعالی فرجه الشریف) نزدیک کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا تصریح کرد: کسب آگاهی هر چه بیشتر، ایجاد آمادگی در خود و دیگران، تربیت فرزندان و آشنا کردن آنها با حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) و ایجاد عشق و شور در آنها، بخشی از وظایف زنان در آماده‌سازی زمینه ظهور امام عصر است.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور خاطرنشان کرد: زنان هم پای مردان در همه انقلاب‌ها نقش داشتند و در انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) نیز نقش ایفا می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی