حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مجید آلیانی با بیان اینکه یک هزار و ۲۱۵ دانش آموز صومعه سرایی در کنکور سراسری ۹۴ شرکت می کنند، اظهار کرد: از تعداد مذکور ۷۸۱ نفر دانش آموز دختر و ۴۳۴ نفر دانش آموز پسر هستند.

وی افزود: در رشته علوم ریاضی ۶۳ دختر و ۱۰۲ پسر، در رشته علوم انسانی ۲۴۲ دختر و ۱۴۷پسر، در رشته علوم تجربی ۳۶۶دختر و ۱۴۰ پسر ثبت نام کرده اند.

مدیرآموزش و پرورش صومعه سرا گفت: در رشته زبان خارجه هشتاد دختر و ۳۲ پسر، در رشته هنر سی دختر و هشت پسر ثبت نام به عمل آورده اند.

آلیانی تصریح کرد: کنکور سراسری ۹۴ در پنج رشته مذکور در ۱۳ حوزه شهرستان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه صبح و عصر برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب کنکور در این شهرستان با هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا اظهار کرد: تلاش شده که این آزمون بزرگ علمی کشور در این شهرستان در شرایط مطلوب و در کمال آرامش برگزار شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی