حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


دکتر اسماعیل‌پور، فرماندار شهرستان صومعه‌سرا امروز، 24 خرداد در جلسه طلایه‌داران تبلیغ که با حضور جمعی از روحانیون این شهرستان برگزار شد، از گستردگی شبکه‌های ماهواره‌ای خبر داد و تصریح کرد: تقریبا نیمی از اینها را شبکه‌های تلویزیونی تشکیل می‌دهند که معضل اصلی انحراف جامعه‌اند.

وی با اشاره به فعالیت 30 شبکه منتسب به تشیع که هدف اصلی آنها زدن تیشه به ریشه اسلام و شیعه است، خاطر نشان کرد: بنیان برخی از این شبکه‌ها در قم پایه‌گذاری شده بود که البته اکنون شناسایی شده‌اند، ولی سوال این است که چگونه عامه مردم می‌توانند ماهیت اصلی این شبکه‌ها را تشخیص دهند.

اسماعیل‌پور در ادامه افزود: در جهان در علم جامعه‌شناسی بحثی بعنوان سواد رسانه‌ای وجود دارد که در تبلیغات نکاتی اعم از ساعت و ثانیه و نوع مخاطب و مکان و زمان جغرافیایی و این دست معیارها مورد اهمیت به جهت تاثیرگذاری بیشتر است لذا وظیفه مبلغین بالا بردن سواد رسانه‌ای در راستای انتقال مستقیم مفاهیم و ارزش‌ها به مردم است.

فرماندار صومعه‌سرا ضمن اشاره به ساختمان کوچک اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و ضرورت تهیه مکانی در خور و شایسته به لحاظ ساختاری و تجهیزات برای آن، تصریح کرد: صومعه‌سرا شهرستانی مدیرساز و سکویی برای پرتاب بوده است که باید از این مدیران صومعه‌سرایی به بهترین شکل در محرومیت‌زدایی این شهرستان استفاده کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمامی فاضلاب‌های صنعتی و شهری ما مستقیما وارد رودخانه‌ها می‌شوند، گفت: چیزی حدود 50 تن زباله نیز هر هفته وارد محیط زیست می‌شود که این یعنی تخریب منابع و محیط زیست که جز با فرهنگ‌سازی و بسترسازی مناسب قابل حل نیست.

وی همچنین در رابطه با اینکه برای تحقق آرمان‌های تشیع و انقلاب اسلامی راهی جز پیوند با ولایت نیست، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ با یک پیام رهبر کبیر انقلاب هزاران نفر به جبهه‌های حق علیه باطل بصورت داوطلبانه می‌شتافتند که نشان از روحیه بالای ولایت‌پذیری بود.

اسماعیل‌پور در پایان به بازی‌های رایانه‌ای و الکترونیکی جدید که با عنوان چگونگی نبرد بین شیعه و سنی بوجود آمده‌اند و آثار مخرب آنها در بین کودکان اشاره داشت و در باب روند رو به رشد فرقه‌های جدید و نوظهور در دنیا و کشورمان صحبت کرد و پیرامون تاکیدات مبلغین در راستای آگاه‌سازی مردم و حساسیت مجلس خبرگان رهبری و آگاه‌مندی ایشان در اولویت معیارها توضیحاتی داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی