حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

 

حسن راستاد اظهار کرد: همزمان با روزهای سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و اربعین حسینی، همانند سال‌های گذشته نسبت به جمع‌آوری نذورات مردمی اقدام کرده‌ایم.

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا هر ساله برای اربعین حسینی در کربلای معلی موکب پذیرایی از زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع) را برپا می‌کند، افزود: در این راستا اداره اوقاف شهرستان موظف به جمع‌آوری برنج و نذورات نقدی شهروندان است.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی(برنج) خود را برای برپایی موکب اربعین حسینی در کربلای معلی به اداره اوقاف وامور خیریه اهدا کنند، گفت: مردم خیر شهرستان صومعه‌سرا سال‌های گذشته در برپایی موکب اربعین حسینی سهم قابل توجهی داشتند.

راستاد تصریح کرد: باید این فرهنگ را در بین شهروندان نهادینه کنیم که هر کمکی اعم از نقدی و غیرنقدی که برای اعتلای نام ائمه و فرهنگ اربعین از دستمان ساخته است، انجام دهیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی