حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

اعتکاف نماد رویش معنوی نظام اسلامی است

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ق.ظ


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور ظهر امروز بعد از نماز ظهر در مصلی صومعه سرا با تبریک ماه پر فضیلت رجب، اظهار کرد: رجب فرصتی برای تحول است که ماه تخلیه با ذکر استغفار است.

وی افزود: اگر فردی از ماه رجب نتواند به خوبی بهره‌مند شود مانند یک فرد بی‌اشتها است که بر سر سفره رنگینی نشسته ولی نمی‌تواند از هیچ غذایی بهره ببرد.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته آینده میلاد باسرسعادت امام علی(علیه‌السلام) و آغاز ایام‌البیض است، گفت: ایام اعتکاف به مدت سه روز است که سبب سلامتی روح می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور تصریح کرد: بحث اعتکاف بعد از راهیان نور یکی از بهترین و موثرترین برنامه‌های فرهنگی است که تاثیر بسزایی در جامعه دارد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در قم، خاطرنشان کرد: ایشان فرومدند زمانه که در قم طلبه بوده‌ام در مسجد امام حسن عسگری(علیه‌السلام) قم نزدیک ۱۰ طلبه حضور می‌یافتند و اعتکاف می‌کردند اما امرو خیل عظیم مردم در سراسر کشور برای اعتکاف دیده می‌شود که نوجوانان و جوانان برای شرکت در این سنت حسنه نوبت می‌گیرند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه اعتکاف از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهیدان است، اظهار کرد: اعتکاف نماد رویش معنوی نظام اسلامی است که در بحث فرهنگی تاثیرگذاری بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان و مردم فرزندان خود را برای حضور در اعتکاف تویق نمایند، افزود: تمام مسئولان شهرستان صومعه‌سرا بسیج شده‌اند و آماده خدمت رسانی به معتکفین هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دوازده مسجد مراسم اعتکاف را برگزار کردند که امسال این تعداد به چهارده مسجد افزایش یافت، گفت: هر کسی دلش برای فرهنگ کشور دلسوز است و از تهاجم فرهنگی می‌نالد باید وارد عمل شود و به صحنه بیاید که اعتکاف یکی از این صحنه‌ها است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی