حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

مراسم فراخوان گردان بیت المقدس صومعه سرا

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

فرمانده سپاه صومعه سرا با اشاره به  فراخوان گردان های بیت المقدس این شهرستان گفت: بسیج مظهر اقتدار است و تکیه آن به نیرو های درون زا کشور است.
این سازمان مردم نهاد امروزه با حضور موفق در بخش های مختلف نظامی، اقتصادی، علمی، فناوری، اجتماعی و… توانسته جایگاه نخست و بالایی را در بحث پشتیوانه از آرمان ها و دست آورد های انقلاب داشته باشد.
وی افزود: بسیج و سازمانهای مردم پایه در طول ۸سال دفاع مقدس بسیار نقش آفرین بودند،سیاست فعلی سپاه استفاده از این نیروهای مردم نهاد در شرایط مختلف مانند جنگ، پدافند غیر عامل، امداد و نجات و… است.
به عنوان مثال در برف دو سال پیش نیروی بسیج و سپاه به کمک نیروهای امدادی این شهرستان آمد و توانست بسیاری از مشکلات را رفع کند، امروز بسیج آمادگی کامل برای امداد و نجات در شرایط بحرانی را دارد.
سرهنگ عاشوری با اشاره به اینکه در این فراخوانی که انجام گرفته بسیجیان با مرور تاکتیک‌های رزمی نوین، نسبت به اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و… اقدام می‌کنند، گفت: هدف از برگزاری این رزمایش، ساماندهی، آموزش و ارتقای آمادگی در راستای حفظ و انسجام گردان‌های رزمی بسیج برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با هر نوع تهدید دشمنان است.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی