حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا ظهر امروز(24شهریور) در مراسم اختتامیه طرح آسمانی‌ها در مجتمع فارابی اظهار کرد: کانون فاطمیه تولم‌شهر یکی از فعالترین کانون‌های سطح شهرستان است.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 60 کانون فرهنگی، هنری مساجد است، افزود: تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا این است که تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در این شهرستان افزایش دهد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در کانون‌های مساجد ما به دنبال کیفیت هستیم و نه کمیت، گفت: در صدد هستیم تا در کانون‌های مساجد برنامه‌های با کیفیتی برگزار شود تا جوانان و نوجوانان بیشتری جذب مساجد شوند و در آن حضور پررنگ داشته باشند.

رزمگیر با بیان اینکه باید به کسانی که سعی کرده‌اند قلب و اندیشه خود را با قرآن مانوس کنند تبریک گفت،  تصریح کرد: در این مسیر مهم است که قلبمان هر قدر پاک‌تر باشد از محیط می‌توانیم بهره بیشتری ببریم.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی که صفات بد در اندیشه آنها باشد نمی‌توانند از لذات و نعمت‌های خداوند بهره ببرند، خاطرنشان کرد: انسان باید همه کارهایی که انجام می‌دهد برای رضای خدا باشد تا از زندگی خود لذت ببرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به اینکه کسانی که به دنبال قرآن هستند و می‌خواهند عشق و محبت بکارند یقینا محبت هم درو خواهند کرد، اظهار کرد: باید سعی کنیم همه وجودمان برای انعکاس صفات خداوند باشد.


حضور 69 نوجوان و جوان در کلاس‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری فاطمیه تولم شهر


در ادامه سید عباس طبایی، مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد تولم‌شهر با بیان اینکه از آغاز تیرماه تا پایان شهریور کلاس‌های اوقات فراغت در کانون مسجد تولم‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها ازسنین 6 تا 30 سال بودند.

وی با بیان اینکه در مجموع 69 نفر در این کلاس‌ها حضور داشتند، افزود: 12 کلاس در قالب کلاس‌های قرآنی، احکام، فوتسال، بدمینتون، کامپیوتر، آموزش‌ نظامی، کاراته و شنا بود.

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه تولم‌شهر با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین بسیج و طرح آسمانی‌های کانون فرهنگی هنری با یکدیگر ادغام و برگزار شد، گفت: با ادغام این دو طرح با یکدیگر بازده کاری خوبی به وجود آمد و نوجوانان و جوانان استقبال بیشتری کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: برگزاری اینگونه کلاس‌ها در جذب جوانان و نوجوانان تاثیرات بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن در دهکده جهانی در صدد تخریب افکار نوجوانان و جوانان مرز و بوم ما است، خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع بسیار زیاد است و جوانان و نوجوانان ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به نشست های بصیرتی دارند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی