حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


به گزارش حزب الله سایبر صومعه سرا، یادواره ۸ شهید والامقام روستاهای شارم و زرکام از توابع شهرستان صومعه سرا عصر روز جمعه ۲۷/ ۶ / ۱۳۹۴ در مسجد حضرت امام حسین(ع) روستای شارم با حضور خانواده های محترم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و تعداد کثیری از مردم ولایتمدار و انقلابی، مسئولین منطقه و مدعوین برگزار شد.



در این مراسم که از ساعت ۱۶ عصر آغاز شد ابتداء حجّت الاسلام اسماعیل صدیقی امام جمعه شهرستان صومعه سرا به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت السلام صدیقی امام جمعه صومعه سرا ضمن خیرمقدم و تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره در خصوص اوصاف و سجایای شهدا به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه ما باید از زندگی شهدا را درس بگیریم گفت: رفاقت با شهدا و خواندن خاطرات آنها و ادامه راه نورانی آن انسانهای الهی باعث عاقبت بخیری ما میشود.

حجت السلام صدیقی با بیان اینکه شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند یادآور شد، شهید جسمش در خاک است اما روحش حاضر و ناظر بر اعمال ماست .

امام جمعه صومعه سرا گفت: خوشا به حال کسانی که در مسیر شهدا هستند و دعای خیر شهدا نصیب آنان می شود.

 وی در ادامه ضمن سرلوحه قرار دادن آرمان شهدا در زندگی ابراز داشتند: اگر در مسیر راه شهدا باشیم خود آنان به ما کمک می کنند و یقیناً عنایت شهدا در این مسیر نورانی انقلاب شامل حال ما خواهد شد.

حجت السلام صدیقی در انتها گفتند: تا زمانی که ما در مسیر شهدا باشیم و در صدد رفتن به مسیر و سیره شهدا قرار بگیریم یقیناً ما پیروزیم و دشمن ما خوار و منکوب خواهد شد.

در ادامه برنامه ذاکر اهل بیت محسن خلوص دهقانپور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه سرا دقایقی با خواندن مدح شهدا و نوحه خوانی اهل بیت یاد این عزیزان را گرامی داشتند.



http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی