حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: عید امامت و ولایت یکی از مهمترین اعیاد است که در قرآن به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه در قرآن به چهار عید اشاره شده است، افزود: از این تعداد، دو عید قربان و عید غدیر در ماه ذی‌الحجه واقع شده است که اهمیت بسیاری برای مسلمانان و شیعیان جهان دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه بررسی عید سعید غدیر خم به عنوان یکی از اعتقادات مهم شیعیان نقش بسیار موثری در زندگی ما ولایتمداران دارد، گفت: پیغمبر اسلام(صلی‌الله علیه وآله) در آخرین حج خود با توجه به اینکه هوای آن روز مدینه‌العرب بسیار گرم و سوزان بود با یک فراخوان کلی 120 هزار نفر که همراه وی بودند و به همه جهانیان اعلام کردند که ولی بعد ازمن علی(علیه‌السلام) است.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور تصریح کرد: این عید بزرگ در فرهنگ ما ملقب به دهه ولایت و امامت شده است در همین راستا تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی را تدوین کرده که امید است بتوانیم برنامه‌ها را به نحو احسن برگزار کنیم.

اعزام بیش از 40 مبلغ و مبلغه در دهه ولایت به مساجد و هیئت‌های مذهبی صومعه‌سرا

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا همزمان با ایام خاص در طول سال مبلغ و مبلغه‌هایی را برای تبلیغ دین به مساجد و هیئت‌های مذهبی اعزام می‌کند، خاطرنشان کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت هم 40 مبلغ و مبلغه به مساجد و هیئت‌های مذهبی این شهرستان اعزام می‌شوند.

رئیس تبلیغات اسلام صومعه‌سرا اظهار کرد: هدف از اعزام مبلغین در این دهه تبیین نقش ولایت در زندگی بشری از ولایت انبیا برای اثبات ولی فقیه، بررسی سیره زندگی امیرالمومنین و الگو قرار دادن سیره عملی و علمی ائمه اطهار(علیه‌السلام) در زندگی شخصی است.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور افزود: اعزام مداحان به هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرستان، دیدار با مداحان و روحانیون سادات و دیدار از خانواده معظم شهدای سادات از برنامه‌های این دهه است.

 

برگزاری دعای پرفیض عرفه در 70 مسجد شهری و روستایی صومعه‌سرا

وی گفت: چراغانی و آذین‌بندی فضای عمومی شهر، برپایی ایستگاه صلواتی در طول دهه ولایت و امامت، تکریم نمازگزاران سادات در مساجد، برگزاری دعای پرفیض عرفه در 70 مسجد شهری و روستایی و ارسال پیامک انبوه به همین مناسبت از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا تصریح کرد: برگزاری جشن ولایت و امامت در خانه‌ها و موسسات قرآنی، برگزاری مسابقه پیامکی ولایت شناسی، فعال نمودن هیئت‌های مذهبی برای برگزاری برنامه‌های جشن ولایت از برنامه‌هاای این دهه است.

 

برگزاری 70 گفتمان دینی در مساجد و مدارس صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه در دهه ولایت گفتمان‌های دینی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این گفتمان‌ها در قالب ولایت شناسی در 70مسجد و مدرسه این شهرستان برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه این گفتمان‌ها با استفاده از روحانیون برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این گفتمان‌ها به مسئله ولایت فقیه نیز اشاره شده و به شبهات موجود در این زمینه نیز پاسخ داده می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی