حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


محسن خلوص دهقان‌پور، رئیس بیناد شهید و امورایثارگران صومعه‌سرا اظهار کرد: هفته دفاع مقدس در واقع حدیث ماندگار پایداری و دلاوری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش قله‌های بلند رشادت و شهادت را در نوردیدند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است، افزود: با ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه، نسل جدید با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شده و انس پیدا می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با اشاره به برنامه ریزی‌های گسترده برای بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس، گفت: این نهاد در نظر دارد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان صومعه‌سرا از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بازدید به عمل آورد.

خلوص دهقان‌پور، از برگزاری 2 یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: یادواره شهدای تولم‌شهر و یادواره 21 شهید روستاهای ازگم، پیشخوان، سنگجوب و فرخام با محوریت شهید سردار خلوص دهقان‌پور جز یادواره مذکور هستند.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا در روستای ازگم هفتم مهر ساعت 16 عصر در مسجد جامع این روستا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام پوررضا، امام جمعه موقت رشت و با روایتگری محمد لطیفی و با مداحی برادر خدادایان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس یکی از مهمترین وظایف جامعه به ویژه مسئولان بوده و امیدواریم بتوانیم به خوبی به این رسالت عمل کنیم.

خلوص‌دهقان‌پور افزود: برپایی نمایشگاه عکس از بمباران مناطق جنگی در مزار گلزار شهدای جعفری و برگزاری مسابقه فوتسال از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی