حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

رژه خودرویی و موتوری در صومعه‌سرا برگزار شد

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ


کارکنان بسیجی، سپاهیان، نیروی انتظامی،  آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس و چندین دستگاه دیگر صبح امروز(31شهریور) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در رژه خودرویی که با نظم و ترتیب خاصی صورت گرفت شرکت کردند.

در این مراسم که با حضور باشکوه نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی برگزار شد، اقتدار و آمادگی این نیرو‌ها به نمایش درآمد.

در برگزاری مراسم رژه خودروی که از جلوی سپاه پاسداران صومعه‌سرا آغاز شده بود خودروها میادین اصلی و فرعی شهر را رژه رفتند و سرودهای دفاع مقدس و به صف ایستادن بسیجیان با لباس بسیجی از حاشیه‌های انجام رژه خودرویی بود.

مردم صومعه سرا در این مراسم از نزدیک اقتدار، عزم و اراده نیروهای مسلح در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نظاره کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صومعه‌سرا هرساله در آستانه هفته دفاع مقدس با انجام مانور و برنامه‌های متنوع دیگر این هفته حماسه‌ساز را گرامی می‌دارد.

هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا طی آن فداکاری‌های رزمندگان دلاور اسلام در عرصه‌های مختلف بار دیگر یادآوری شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی