حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

زنگ شکوفه‌ها در ۸۶ مدرسه صومعه‌سرا به صدا در آمد

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ


مراسم جشن شکوفه‌های شهرستان صومعه سرا در 86 مدرسه این شهرستان و به صورت نمادین در مدرسه 17 شهریور با حضور تعدادی از مدیران و مسئولان شهرستانی و همچنین کلاس اولی‌ها برگزار شد و زنگ شکوفه‌ها توسط امام جمعه شهرستان به صدا در آمد.

مجید آلیانی، رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا در این مراسم اظهار کرد: علم نور است و خداوند در قرآن به ابزار علم که قلم می‌باشد قسم یاد کرده است.

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا رتبه برتر در هوشمندسازی مدارس را به خود اختصاص داده است، افزود: این شهرستان رتبه سوم در منطقه 3 در قبولی دانشگاه را از سوی سازمان سنجش کسب کرده است.

رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا گفت: امسال 11 دانش‌آموز از این شهرستان موفق به قبولی در رشته پزشکی شده‌اند و این امر نشان می‌دهد صومعه‌سرا شهری عالم پرور و علم دوست است.

آلیانی تصریح کرد: اولیا نسبت به تربیت و تعلیم و حجاب فرزندان خود دقت بیشتری کنند و اهمیت دهند زیرا دختران امروز مادران فردا هستند وباید برای مادران فردا از امروز برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا دارای 80 مدرسه ابتدایی دولتی و 6 مدرسه ابتدایی غیر دولتی است، خاطرنشان کرد: تا کنون هفت هزار 642 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در مدارس مذکور ثبت نام کردند.

رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه از این تعداد دانش‌آموز 820 نفر در مدارس غیر انتفاعی و مابقی در مدارس دولتی ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد:  948 دانش‌آموز پیش‌دبستانی از امروز سال تحصیلی جدید خود را با جشن غنچه‌ها آغاز کردند.

آلیانی با بیان اینکه امروز یک هزار 153 دانش‌آموز پایه اولی وارد مدارس شهرستان صومعه‌سرا شدند، افزود:  269دانش‌آموز دختر و 267 دانش‌اموز پسر در مدارس شهری و 293 دانش‌آموز دختر و 324 دانش‌اموز پسر در مدارس ابتدایی روستایی امروز جشن شکوفه‌ها را برگزار کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس است، گفت: عزت وافتخار امروز جامعه ما مرهون فداکاری‌ها و خون شهدا است.

وی تصریح کرد: دبیران در راستای تعلیم و تعلم فرزندان کوشا باشند و دخترانی تحویل جامعه دهند که آینده‌سازان کشور باشند.

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: زمان زود می‌گذرد و باید از فرصت‌های زودگذر در راستای اعتلای ارزش‌ها و باورها تلاش کرد و آینده از آن کسانی است که تربیت دینی شوند.

حجت‌الاسلام صدیقی اظهار کرد: فرزندانی که در تحصیل زحمت می‌کشند قطعا برای آینده این کشور موثر واقع می‌شوند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی