حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

از اساتید دانشکده فنی صومعه‌سرا تجلیل شد

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ


بر اساس این گزارش، حمید رضا خصوصی در این آیین با اشاره به جایگاه مقام معلم در دین اسلام اظهار داشت : خداوند متعال در درون انسان میل به علم آموزی و کمال را قرار داده است تا انسان بتواند به واسطه فراگیری دانش و دوری از جهالت به کمال و تعالی برسد.

وی معلمان را از چهر ه های ماندگار برای بشریت برشمرد و اظهار داشت : معلمان درس گرفته مکتب عشقند و ایثار و همه تاریخ از آن معلم است و در یک روز و یک هفته نمی توان عظمت و شکوه معلم را ترسیم کرد.


نماینده مردم صومعه سرا ترقی کشورها را در سایه علم آموزی دانست و اظهار داشت : علم باید توام با اخلاق باشد و به عنوان ابزاری برای ایجاد امنیت در جامعه از آن استفاده شود.

وی افزود : معلمی قدم گذاشتن در روشنایی و شکستن آشکار گمراهی است و در عظمت مقام معلم همین بس که پیامبر (ص) به این که آموزگار است به خود افتخار می کند.

حمید رضا خصوصی افزود : اخلاص در عمل ، فروتنی و تواضع ، عشق و دوری از کبر از بارزترین صفات معلمان بزرگ تاریخ بشریت است که سبب جاودان ماندن آنها شده است.

وی اظهار داشت : محصول تفکر و اندیشه معلمان جز پویایی نیست و معلم مبنای تحول جامعه است و کاملترین معلمان در راه تعلیم اندیشه و راه حقیقت در خون غلطیده و به شهادت رسیده اند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای میرزا کوچک صومعه سرا نیز گفت : کمک به اقتصاد آموزش عالی و اقتصاد خانوارها از جمله نقش های دانشکده فنی و حرفه ای در آموزش عالی کشور است.

مقداد خصوصی با اشاره به اینکه اهم سیاست این دانشکده بر روی ایجاد سرمایه های مهارتی و کار آفرین است اظهار کرد : امروزه دانشگاه ها نقش آفرینی بالایی را در این امر پیدا کرده اند و در جهت شکل دادن به ارتقای تمدن بر پایه دانش خط پیشتازی را در پیش گرفته اند.

وی افزود : دین مبین اسلام عالم را از مجاهد و از عابد برتر می داند چون عالم در هدایت گری و شفای جسمی جامعه قدم بر می دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی