حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

گوراب‌زرمیخ، پایلوت مطالعات توسعه‌ فرهنگی

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ب.ظ


حسین اسماعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا امروز(17اردیبهشت) در حاشیه افتتاح باشگاه ورزشی پوریای ولی در بخش سردار جنگل گوراب‌زرمیخ اظهار کرد: به ازای هر ورزشکار از یک آسیب اجتماعی کاسته و یک فرد سالم به جامعه تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش توسعه مفهومی برای انگیزه پیشرفت وجود دارد که این موضوع در بخش سردار جنگل صدق می‌کند، افزود: نگاه باید بر پایه توسعه فرهنگی باشد که یکی از محورهای توسعه فرهنگی توسعه ورزشی است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مبانی فکری توسعه فرهنگی شهرستان را از بخش گوراب زرمیخ شروع کرده‌اند، گفت: وقتی انگیزه پیشرفت در این بخش بیشتر است قطعا برنامه‌های فرهنگی در شهرستان بیشتر می‌شود.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بر خلاف دولت قبل، دولت توزیع کننده فقر نیست، تصریح کرد: دولت روحانی به دنبال توزیع ثروت و توانمندسازی افراد است که در این راستا همه باید توانمند و دارا باشند و از وجودشان دیگران بهره ببرند.

وی با بیان اینکه مطالعات توسعه شهرستان صومعه‌سرا به دوره‌های میانی کار رسیده که پایلوت این مطالعات از گوراب زرمیخ است، خاطرنشان کرد: این شهرستان برای اولین بار بر پایه راستی کارها را جلو می‌برد و از هر گونه دروغ پرهیز و از دروغگوها حمایت نمی‌کند.

فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد: صومعه‌سرا از توانمندی‌های بسیار در همه ابعاد برخوردار است که در زمینه ورزشی در تاریخ ایران اولین مربی قهرمان اهل صومعه‌سرا است.

اسماعیل‌پور افزود: با راه‌اندازی بانک اطلاعات دانش‌آموختگان صومعه‌سرا، شناسنامه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... این شهرستان به دست می‌آید که در این راستا می‌توان به سهولت برای توسعه صومعه‌سرا تصمیم گیری کرد.

وی با بیان اینکه نگاهش به صومعه‌سرا نگاه توسعه‌ای است، گفت:  کسانی که بخواهند با باندبازی سدی برای مسیر توسعه شهرستان باشند قطعا در ملا عام به عموم مردم معرفی خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی