حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


همزمان با هفتم محرم‌الحرام(چهارشنبه 29 مهر) تجمع بزرگ عزاداران حسینی با حضور پر شور مردم ولایتمدار صومعه‌سرا دراین شهرستان برگزار می‌شود.

 

در این مراسم تمامی هیئت‌های شهر و روستاهای شهرستان با تجمع در میدان بسیج راس ساعت 7عصر تجمع باشکوهی را شکل خواهند داد که صدا و سیمای مرکز استان مسئولیت پوشش تلویزیونی این رویداد فرهنگی را بر عهده دارد.

 

کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد، همه و همه در این مراسم حضور دارند تا عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان ابراز کنند.

 

اینگونه مراسمات و تجمعات دارای پیام وحدت و یکدلی بین عزادارن حسینی و پاسخی به تلاش دشمنان در ایجاد افراط و تفریط و جلوگیری از ورود خرافات به مراسم مذهبی در بین شیعیان است.

 

در مراسم روز هفتم محرم و تجمع عزاداران در شهر صومعه‌سرا، دستجات و هیئات عزاداری به صورت حرکتی همه به سمت میدان اصلی شهر در حرکتند و در آنجا به صورت یک تجمع واحد به عزاداری خواهند پرداخت.

 

در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند و عاشقان اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) بر سر و سینه خود می‌زنند و اشک ماتم فرو می‌ریزند.

 

تجمع بزرگ حسینی در صومعه‌سرا همزمان از شبکه باران و شبکه های سراسری از ساعت 19 الی 22 پخش می‌شود.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی