حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


نماز با شکوه ظهر عاشورا با حضور هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی در مساجد، بقاع متبرکه و خیابان‌های صومعه‌سرا به صورت جماعت اقامه شد.

 

مردم با شور و حال وصف ناشدنی، در صفوف منظم و به هم پیوسته، با طنین انداز شدن نوای اذان، همانگونه که امام حسین علیه‌السلام در کارزار عاشورا و در میان هیاهوی جنگی نابرابر، ارتباط معنوی با خالق و انجام فریضه الهی نماز اول وقت را بر هر چیز مقدم دانست و در زیر بارش خصمانه تیرهای جفا، نماز ظهر عاشورا را اقامه کرد، به یاد آخرین نماز سید و سالار شهیدان، نماز ظهر را به جماعت اقامه کرده و عزاداری خویش را از سر گرفتند. 

 

عزاداران حسینی ثابت کردند رهرو آن امام همامی هستند که جان خود را در احیاء دین اسلام تقدیم کرد و اقامه نماز بهترین راه پاسداشت خون شهیدان دشت کربلاست.

 

سوگواران حسینی همچنین با قرائت فرازهایی از زیارت عاشورا و زیارت وارث و مرثیه خوانی در سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اشک ماتم ریخته و عزاداری کردند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی