حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا ، با اشاره به اینکه ملت فهیم و بصیر ایران در 13 آبان امسال باشکوه تر از هر سال شرکت کردند ، اظهار داشت: در هر سه رویدادی که در فاصله های زمانی مختلف در این روز اتفاق افتاده، آمریکا نقش داشته است.
وی افزود : کار انقلابی دانشجویان و دانش آموزان در 13 آبان سال 58 مورد تائید امام خمینی بود و ایشان فرمودند هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: وقتی معظم له صحبت از نفوذ می کنند، تلنگری برای ماست تا خطر را بزرگ ببینیم و در برابر آن، تدابیر فراوان داشته باشیم .
امام جمعه شهرستان صومعه سرا با تاکید براینکه رهبر ما تاکید دارند جوانان برای شناخت آمریکا اسناد و کتاب های بدست آمده از لانه جاسوسی را مورد مطالعه قرار دهند، اظهار داشت: قدرت نفوذ دشمن در زمان انقلاب بسیار شدید بود از این رو، نباید حرکت دشمنان را کوچک بشماریم.
حجت الاسلام صدیقی افزود: طبق قانون و دین ما ، مخالفت و مبارزه با خوی استکباری در هر کجای دنیا ، لازم و ضروری است .
وی در ادامه سخنان خود، دستگیری از فقرا را صفت بارز امام سجاد (ع) برشمرد و گفت: دستگیری از فقرا و نیازمندان، توشه ای برای آخرت ما خواهد بود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی