حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌‌سرا از برپایی مرحله دوم نمایشگاه کتاب با تخفیف 40 درصدی در سطح مدارس شهرستان طی هفته جاری خبر داد.

پرویز امیدی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌‌سرا با بیان اینکه نمایشگاه‌های کتاب در سطح مدارس با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و انس و الفت دانش‌آموزان با مطالعه برپا می‌شود، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوعی در سطح مدارس شهرستان برگزار شد.

وی به برگزاری 10 نمایشگاه کتاب در سطح مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه‌ها در مقاطع ایتدایی، راهنمایی و متوسطه دایر شد.

امیدی با بیان اینکه در این هفته هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، ادبی، دینی و... در نمایشگاه‌های سطح مدارس عرضه شد، خاطرنشان کرد:کتاب‌های نمایشگاه در هفته کتاب و کتابخوانی با تخفیف 20درصدی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی مسابقه کتابخوانی، نصب پوستر و بنر در راستای ترویج کتابخوانی و بازدید تشکل‌های دانش‌آموزی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد و متذکر شد: 90درصد مدارس این شهرستان مجهز به کتابخانه هستند.

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش صومعه‌سرا در پایان از برپایی مرحله دوم نمایشگاه کتاب با تخفیف 40درصد در سطح مدارس شهرستان طی هفته جاری خبر داد و اظهار کرد:همواره تلاش ما در راستای فراهم‌آوری شرایط برای ترغیب دانش آموزان به مطالعه است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی