حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


 جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده منابع طبیعی صومعه سرا با اشاره به اهمیت برنامه های روز دانشجو گفت: جو سیاسی حاکم بر دانشگاه‌ها دلیل اصلی گزینشی عمل کردن در دعوت سخنران است.

رئوفی گفت: یکی از دلایلی که برای انتخاب سخنران در دانشگاه ها گزینشی عمل می‌کنند، این است که می‌خواهند جو سیاسی حاکم خود را بر دانشگاه ها تزریق کنند و عقاید و افکار خود را بر دانشجویان تحمیل کنند.

وی با اشاره به نقش مهم تشکل های دانشجویی افزود: تشکل های دانشجویی باید نفش فعال و کلیدی در دانشجویی برگزار شدن برنامه های روز دانشجو داشته باشند.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده منابع طبیعی صومعه سرا تصریح کرد: بسیج دانشجویی باید با ایجاد فضای مثبت و مطابق با شئونات در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در رابطه با برنامه های دانشجویی گام های موثری بردارند.

رئوفی افزود: از طرفی سایر تشکل ها نیز می‌توانند مطابق با برنامه ها و عقاید خود تاثیرات بسزایی در برگزار شدن روز دانشجو داشته باشند.

وی گفت: ۱۶ آذر روز تولد شعار مرگ بر آمریکا است، اما باید دید فضای سیاسی موجود به دنبال تحقق این هدف گام برمی‌دارد یا خیر؟

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده منابع طبیعی صومعه سرا خاطرنشان کرد: خیلی ها به دنبال ایجاد رابطه و چه بسا دوستی با مستکبرانی از جمله آمریکا هستند و روز دانشجو و شعار مرگ بر آمریکا مانعی برای تحقق هدفشان محسوب می‌شود و اینجاست که مسئله نفوذ و جلوگیری از آن اهمیت پیدا می‌کند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی