حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


محسن خلوص دهقانپور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا اظهار کرد: دوازدهیمن یادواره 70شهید والامقام منطقه ضیابر و سردار شهید یعقوب یوسفی برگزار می‌شود.


وی گفت: تجمیع یادواره‌های شهدای چند روستا و برگزاری آن بصورت چرخشی در همه روستاها و نیز باشکوه‌تر شدن آن جزء اهداف و برنامه‌های پیشنهادی به ستاد است.

 

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه تکریم مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یک وظیفه و ضرورت است، افزود: برگزاری هر چه بهتر یادواره‌ها، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا، تجدید میثاقی با آرمان‌های مقدس و ارزشمند آنهاست.


خلوص دهقان‌پور با بیان اینکه عزت و افتخار امروز کشورمان را مرهون فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هستیم، تصریح کرد: شهیدانی که با اقتدا بر سید و سالارشان، امام حسین علیه‌السلام برای دفاع از میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی به میدان جهاد رفتند، جانانه مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.


وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این یادواره‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و مردم است که امیدواریم مردم بتوانند از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا اظهار کرد: یادواره 70شهید والامقام منطقه ضیابر روز پنج‌شنبه (26آذر) از ساعت 14تا 16:30با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه و با نوای حاج روح‌الله احمدی برگزار می‌شود.


خلوص دهقان‌پور افزود: از عموم مردم ولایتمدار و متدین شهرستان صومعه‌سرا و استان گیلان برای شرکت در این مراسم باشکوه دعوت می‌شود.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی