حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: وقف احسان ماندگار و اقدام خداپسندانه‌ای است که از طریق آن می توان بخش قابل توجهی از مشکلات و تنگناهای جامعه را شناخت و اموال و دارایی‌های افراد نیکوکار را داوطلبانه در راستای رفع آنها به کار بست.

 

وی افزود: وقف در طول تاریخ اسلام از پایه‌های ایجاد تمدن عظیم اسلامی بوده است و مؤمنان پاک‌اندیش و پارسا هر یک به فراخور حال خویش بدین امر اهتمام ورزیده و از خویش میراثی جاودان به یادگار گذاشته‌اند. 

 

رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه وقفی که توسط واقف می‌شود متناسب با نیت آنها مصرف می‌شود، گفت: برخی از وقف‌ها در راستای بهداشت و سلامت می‌باشد که اوقاف وامور خیریه موظف است در این جهت گام بردارد.

 

خادم‌شریف با بیان اینکه سنت حسنه وقف دارای جایگاه ویژه‌ای است و با وقف انسان ماندگار خواهد شد،  تصریح کرد: به همین مناسبت امروز 22 دستگاه پیزومتر به مرکز بهداشت این شهرستان وقف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: موقوفه باید حفظ شود تا عواید حاصل از آن طبق نیات واقفین خیراندیش هزینه شود و حفظ موقوفه به عهده همه متولیان و مردم می باشد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی