حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


به گزارش حزب‌الله سایبر صومعه‌سرا، خانم فخیمی یکی از خیرین مدرسه ساز گیلان، اقدام به نوسازی این مدرسه با 35سال قدمت نموده است.

خانم فخیمی خیر این آموزشگاه در این مراسم بیان داشت: به پیشنهاد آقای ذوقی کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش صومعه سرا بازدیدی در تابستان گذشته از این مدرسه داشتیم که صحنه‌های مخروبه ای داشت که باعث تاسف بنده شد و بانظر رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بازسازی  این مدرسه به بنده حقیر واگذار گردد و در تابستان امسال بعد از ماه مبارک رمضان بازسازی در زمینه سرامیک، گچکاری، سرویس‌های بهداشتی و گرمایشی شروع کردیم.

خانم فخیمی‌ در پایان از مادرش به خاطر زحمات فراوانی که در خصوص تشویق وی به بازسازی این مدرسه داشت قدردانی نمود.

آلیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا خاطر نشان کرد: این مدرسه یکی ازمدارس مجتمع باقر العلوم طاهرگوراب است که بعدازاین بازسازی تا۲۰سال آینده نیاز به بازسازی ندارد .

وی افزودند: برای بازسازی این مدرسه قریب به50 میلیون تومان هزینه شده که از همین جا از خیر محترم خانم فخیمی ‌که تقبل زحمت هزینه آن کرده اند قدردانی می‌نمائیم و امیدواریم که این حرکت زمینه ای شود تا سایر مدارسی که نیاز به بازسازی دارند الگو برداری ومرمت شوند.

مهندس مقدم مدیر کل نوسازی استان گفت: این مراسم با هدف شناخت هرچه بیشتر خیر مدرسه ساز، فرهنگ سازی و نهادینه ساختن فرهنگ کار خیر و مدرسه سازی در بین اولیا و دانش آموزان برگزار شده است  و اقدامات اینگونه می‌تواند مشوقی باشد تا مردم به عنوان خیرین بهساز مدارس رضایت حق تعالی را کسب کنند.

وی ادامه داد این خیر محترم یک ساختمان 6 کلاسه به مساحت 120 متر مربع در فضای به مساحت 1640 متر مربع بازسازی نموده است، که 23 دانش آموز در این مکان آموزشی ادامه تحصیل خواهند داد..

در ادامه یعقوبی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن تشکر از آلیانی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا برای گسترش فرهنگ تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز گفت: «بابرگزاری جشنواره های تجلیل از خیرین در آینده شاهد افزایش مشارکت هر چه بیشتر مردم خواهیم بود و با تلاش شما فرهنگیان این بستر آماده خواهدشد.»

از حاشیه‌های جالب این مراسم، دادن هدیه ای به رسم یاد بودبه خانم فخیمی خیر این آموزشگاه از طرف دانش آموزان و در ادامه مراسم خیر آموزشگاه به همه دانش آموزان چتری به عنوان یادگاری هدیه دادند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی