حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


آروز محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا صبح امروز(1بهمن) در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر به عنوان بزرگترین رویداد انقلاب با حمایت وپشتیبانی معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در برابر رژیم ستم شاهی هدایت و با حضور به موقع و سریع مردم به نتیجه و پیروزی رسید.

 

وی با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: بانوان در تمام عرصه‌های این انقلاب پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و هستند.

 

محمدی گفت: برگزاری هرچه با شکوه‌تر ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر عامل مهم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج مبارزه با ظلم و ستم و گسترش عدل و داد در بین جوانان و نوجوانان به ویژه بسیجیان است.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا تصریح کرد: در این راستا حوزه مقاومت کوثر بسیج خواهران صومعه سرا با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران به منظور زنده نگه داشتن رخداد بزرگ دهه فجر در اذهان و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی جامعه ویژه برنامه‌هایی را  در سطح حوزه و پایگاه‌های حوزه اجرا می‌کند.

 

محمدی تصریح کرد: نشست با خواهران در زمینه ازدواج و افزایش موالید جز ویژه‌برنامه‌های این حوزه است که در ایام الله دهه فجر در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده روی مدافعان عفاف و حجاب ویژه بانوان همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این همایش بانوان ضمن رعایت حجاب و پوشش اسلامی با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید می‌کنند.

 

محمدی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی با مشارکت کمیته بانوان شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برپایی جشنواره غذا توسط پایگاه سیاه اسطلخ، برگزاری کلاس آموزشی حلوا ضیابری در پایگاه ام عماره، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع شناخت و شناسایی انقلاب از جمله برنامه‌های این نهاد است.

 

وی افزود: فضاسازی حوزه و پایگاه‌ها، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی در پایگاه‌ها، حضور با شکوه خواهران بسیجی در نماز عبادی سیاسی جمعه و شرکت در راهپمایی باشکوه 22 بهمن از دیگر برنامه‌های حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا در دهه مبارک فجر است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی