حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام صدیق، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: جشنواره حلقه‌های صالحین با هدف انتخاب رده‌های برتر صالحین بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره از حلقات برتر اعم از حلقه متربیان و سرگروه‌ها تجلیل به عمل می‌آید، افزود: حلقه‌ای که بیشترین تلاش موفق در زمینه فرهنگ‌سازی حجاب اسلامی، امربه معروف و نهی از منکر، بیشترین خروجی به حوزه و دانشگاه، فعالیت هنری و یا فرهنگی مستند، نقش آفرینی در اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های پایگاه، فعالیت قرآنی و مقالات علمی و تربیتی و بیشترین رشد اخلاقی و تربیتی و دیگر فعالیت‌های موثر را در بین اعضای خود داشته باشند بر اساس این معیارها ارزشیابی و انتخاب خواهند شد.

 

مسئول تربیت وآموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: با نظارت و سرکشی کمیته داوران و تایید ستاد صالحین جشنواره ناحیه صومعه‌سرا، 12 حلقه متربیان این شهرستان برای این جشنواره انتخاب شدند.

 

حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه سهمیه سرگروه‌های برتر صالحین در جشنواره صالحین سه سرگروه بود، خاطرنشان کرد: سه حلقه سرگروه صومعه‌سرا که به شاخصه برتری ساز نزدیکتر بودند برای تجلیل انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره از یک سایت برتر صالحین هم تجلیل به عمل می‌آید، اظهار کرد: سایتی برتر انتخاب شده که از نظر درج مطالب، اخبار و اطلاعات تشکیل حلقه خود فعال‌تر بوده است.

 

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه جشنواره صالحین ناحیه صومعه‌سرا روز یکشنبه(4بهمن) ساعت15عصر در حسینیه سپاه این ناحیه برگزار می‌شود، افزود: با توجه به ارزیابی‌های کمیته داوران معاونت تعلیم و تربیت سپاه قدس، پنج حلقه متربیان و سرگروه‌های این شهرستان به عنوان کاندیدای جشنواره صالحین استانی انتخاب شده‌اند.

 

حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه جشنواره شجره طیبه صالحین با هدف تقویت نظام تربیتی بسیجیان و افزایش کیفیت فرآیند تحقق آن در سطوح مختلف بسیج برگزار می‌شود، گفت: شجره طیبه صالحین به دنبال ایجاد یک نظام تربیتی، معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیجیان سازمان بسیج مستضعفین است که با استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی نظام اسلامی موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می‌کند.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی