حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


معظم علی‌پرست، مسئول کمیته بانوان صومعه‌سرا صبح امروز(3بهمن) در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم زنان کشور در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی و آیین‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک و آشناسازی هرچه بیشتر زنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی کمیته زنان و خانواده تشکیل شده است.

 

وی افزود: فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مراسم‌ ایام‌الله دهه مبارک فجر، تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان طی سنوات پس ازانقلاب، تشویق و ترغیب زنان و برنامه‌ریزی مناسب به منظور نقش آفرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله اهداف کمیته بانوان است.

 

مسئول کمیته بانوان فرمانداری صومعه‌سرا گفت: بهره‌گیری از تشکل‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با زنان و انجام هماهنگی در راستای استفاده از توانمندی‌های علمی، هنری و فرهنگی زنان به منظور نمایش خلاقیت‌های آنان و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تدوین و اجرای برنامه‌های مناسب به منظور آشنایی هر چه بیشتر زنان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، معرفی و تجلیل از زنان تاثیر گذار در راستای با نشاط سازی ایام الله دهه مبارک فجر و تجلیل از زنان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر اهداف کمیته بانوان است.

 

علیپرست تصریح کرد: دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع در حوزه بانوان و خانواده در صومعه‌سرا برگزار می‌شود تا زنان نیز از برنامه‌های این دهه استفاده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، جشنواره غذا،پیاده‌روی ویژه بانوان و اهدای 37جایزه به شرکت کنندگان، نشست‌های بصیرتی، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های کمیته بانوان صومعه‌سرا است.

 

مسئول کمیته بانوان فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه تلاش این کمیته بر آن است تا برنامه‌های متنوعی در دهه فجر برای بانوان برگزار شود، اظهار کرد: برای این منظور با تشکیل کمیته‌های تخصصی تلاش شده تا برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر غنی‌تر از سال‌های گذشته اجرا گردد.

 

علیپرست با اشاره به روزشمار ستاد دهه‌فجر، افزود: روزشمار روزهای دوازدهم «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت‌فقیه و رهبری» و سیزدهم «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت» است.

 

وی گفت: روزشمار روزهای چهاردهم «انقلاب اسلامی، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی» و پانزدهم «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» است

 

مسئول امور بانوان فرمانداری صومعه‌سرا تصریح کرد: همچنین روزشمار روزهای شانزدهم «انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالت‌خواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)»، هفدهم «انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی» و هجدهم «انقلاب اسلامی، معنویت‌گرایی، حاکمیت ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن اسلامی» است.

 

علیپرست خاطرنشان کرد: روزشمار نوزدهم بهمن‌ «انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه‌جانبه، اقتدار و عزت منطقه‌ای و بینالمللی» و بیستم «انقلاب اسلامی، الهام‌بخشی، حمایت از مقاومت و مبارزه با تروریسم بینالمللی» است.

 

وی اظهار کرد: روزشمار روزهای 21 و 22 انقلاب اسلامی نیز به ترتیب «دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی