حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: دانش آموزان امروز راهی سرزمین‌هایی شدند که خون جوانان در دهه شصت آنجا را متبرک کرده است.

 

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که تا قیامت مقتل شهدا، دارالشفای عاشقان است، افزود: امروز جوانان ما در جایی قرار است قدم بگذارند که ملائکه از آنجا توسل می‌جویند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه خون بهترین جوانان در اوج جوانی در این مناطق ریخته شده و سبب ارتقای جوانان در جنگ شد، گفت: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی دست جوانان است که نیاز می‌باشد به راهیان نور بروند تا از نزدیک با این مناطق آشنا شوند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حداقل‌ترین امکانات و فقط با تکیه بر ایمان و تقوای الهی خود بر دشمن پیروز شدند، تصریح کرد: هرکاری که با اخلاص، ایمان و معرفت همراه باشد، شکست‌ناپذیر است.

 

وی با بیان اینکه شهدا رضوان الهی را دنبال کردند وشهادت پاداش عمل آنها بود، خاطرنشان کرد: اگر امروز ملت ایران تاج و مهر سرافرازی بر پیشانیش خورده، به خاطر وجود شهدا است که ما باید تا زنده‌ایم قدرشناس مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های آنان باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه شهدا بزرگترین کار را برایمان کردند و سبب عزت و افتخارمان شدند، اظهار کرد: بسیاری از انقلاب‌ها در جهان شکل گرفت اما سرنگون شد، اما انقلاب اسلامی ایران برای تحقق تمدن اسلامی با جوانانی که خونشان را دادند تا ابد تثبیت شده است.

 

عاشوری با اشاره به اینکه راهیان نور یک جای پاک و مطهری است که غیرقابل توصیف می‌باشد، افزود: فضای آنجا یک حرکت وضعی در وجود دانش‌آموزان دارد که محل تحول انفس است و می‌تواند دگرگونی عجیبی در افراد ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه 97 دانش‌آموز بسیجی دختر تولمات و صومعه‌سرا امروز در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، گفت: زائران کربلای ایران به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، دهلاویه، اروندکنار و .. بازدید به عمل می‌‌آورند.


http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی