حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

راهپیمایی 22 بهمن مردم گوراب‌زرمیخ

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ


مردم ولایت‌مدار و شهید پرور بخش میرزا کوچک صومعه سرا با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر حماسه‌ای بزرگ آفریدند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و کینه خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند.


در این راهپیمایی که با حضور بخشدار گوراب زرمیخ و دیگر مسئولین همراه بود حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی  بعنوان سخنران راهپیمایی 22بهمن این بخش ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم اظهار کرد: شما مردم گوراب زرمیخ با حضور خود به دشمنان نشان دادید که پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اید.


وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم این بخش در راهپیمایی یکی از باشکوه‌ترین حضورها به شمار می‌رود، افزود: مردم ولایت‌مدار گوراب زرمیخ با حضور خود حماسه‌ای به یادماندنی را خلق کردند.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی به معنای دفاع از دستاوردهای انقلاب و تبعیت از مقام عظمای ولایت است، گفت: حضور در راهپیمایی و مشت های گره کرده به معنای تجدید میثاق با شهدا انقلاب اسلامی و بیعت با رهبری است.
وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد یک گوشه ای از نهضت انقلاب ما و  ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد، تصریح کرد: با حضور خود به ندای رهبر لبیک گفتید و چشم دشمنان را کور کردید.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مطیع امر رهبریم، تاکید کرد: باید همواره بر استمرار خلق حماسه‌ها تلاش کرد. 

لازم بذکر است راهپیمایی مردم فهیم بخش میرزاکوچک راس ساعت 9 و از جلوی حوزه بسیج آغاز  و تا مسجد جامع بخش ادامه یافت وبا قرائت قطع نامه به پایان رسید.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی