حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

راهپیمایی 22 بهمن مردم تولمات

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ب.ظ


راهپیمایی 22 بهمن بخش تولمات با حضور جمع کثیری از مردم غیرتمند و ولایتمدار بخش تولمات برگزارشد. راهپیمایان با مشتهای گره کرده شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا سر دادند و بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

در این راهپیمایی که با حضور بخشدار تولمات و دیگر مسئولین همراه بود حجت الا سلام والمسلمین احمدی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا بعنوان سخنران راهپیمایی 22بهمن سخنرانی نمود.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا حضور پرشور مردم را بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و گفت: مشکلات و فشارها هیچگاه موجب جدایی ملت از نظام و انقلاب نخواهد شد.



وی حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را نشان دهنده همین مطلب عنوان کردو تصریح کرد: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران از رهبری حکیمانه امام خمینی ره و جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدا عزیز است.

احمدی پور با اشاره به حرکت قدرتمندان نیروی دریایی سپاه در زمینه دستگیری تفنگداران امریکایی،خاطر نشان کرد: همه ما موظف به قدردانی و حفاظت از این عظمت و اقتدارهستیم.

وی به وجود امنیت و ولایت فقیه در در کشور ایران اشاره و آن را جزء دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا خاطرنشان کرد: رهبری حکیمانه ولایت فقیه در طول 37 سال گذشته موجب شده که ما بتوانیم بیش از 20 انتخاب برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای که ادعا دموکراسی داشته نتوانسته اند چنین نمایش عظیمی را برگزار کنند، اظهار کرد: امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و هفت اسفند در پای صندوق های رأی باز قدرت و اقتدار خود را به رخ همگان می کشیم.

حجت الاسلام احمدی پور تصریح کرد: با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادیم که هنوز پشتیبان گفتمان امام خمینی ره ، شهدا و ولایت فقیه هستیم.

وی یکی از وظایف مردم را حفظ گفتمان امام خمینی ره با توجه به هجمه های موجود داخلی و خارجی دانست و افزود: عدم توجه و حفظ گفتمان امام خمینی ره موجب انحراف در مسیر انقلاب و نابودی دستاوردهای آن می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا بااشاره به برخی از سخنان خواص که امام هم راضی به شعار «مرگ برامریکا» نبود، گفت: اگر شاهرگ ما زده شود از خون ما نیز شعار «مرگ بر آمریکا» بیرون خواهد زد.

وی به حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد: خاطرنشان کرد: دشمن در خیال خود می پندارد که با ماهواره و فضای مجازی می تواند موجب جدایی جوانان از آرمان های انقلاب اسلامی شود.

احمدی پور در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مردمی بوده و از همه اقشار در ان حضور داشته اند، افزود: امروز نیز اگر بار دیگر دشمن به کشور چپ نگاه کند همین جوانان با هر نوع نگرش و سلیقه ای در صحنه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود همه فشارها و تحریم بعداز 37 سال هنوز در صحنه حضور پرشور دارد، تصریح کرد: دشمن از این حضور گسترده خسته و نگران است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اشاره کردو اظهار کرد: مردم ایران با تجربه فتنه 88 به هیچ کس اجازه نخواهند داد که پای خود را از مسیر قانونی کج بگذارند.

وی گردن نهادن به قانون را اصل اول هر حرکتی در کشور به ویژه انتخابات عنوان کردو افزود: نامزدهای انتخابات مجلس  به جای تخریب همدیگر به بیان ایده ها و برنامه های خود بپردازند.

احمدی پور ادامه داد : مردم باید توجه داشته باشند که برای تعیین سرنوشت خود از روی عقل و عقلانیت فرد مرد نظر را انتخاب کنند.

لازم بذکر است راهپیمایی بخش تولمات ساعت9 صبح از جلوی حوزه بسیج تولم شهر آغاز و تا مسجد جامع این شهر ادامه و با قرائت قطع نامه پایان یافت.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی